سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي استان همدان به مناسبت روز جهاني قدس

بسيج اساتيد دانشگاه‌هاي استان همدان به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ در اين بيانيه آمده است: آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه با ابتكار و هوشمندي خاص امام خميني(ره) به عنوان روز قدس ناميده شد در راه است. روزي كه همه مسلمانان جهان و به ويژه ايران اسلامي يكدل و يكصدا نابودي و محو رژيم صهيونيستي را فرياد مي‌كنند.
فرياد مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا همچون سال‌هاي گذشته در اين روز جهاني بر هم زننده معادلات سياسي و معاملات پنهان و آشكار آمريكا، ارتجاع منطقه و حكومت‌هاي حامي اسرائيل خواهد بود. روز قدس امسال با توجه به خيزش و بيداري اسلامي در خاورميانه و شمال آفريقا ازحساسيت ويژه‌اي برخوردار است، از سوي ديگر توطئه اهريمني مستكبرين جهاني و مثلث شوم غرب، سران خائن كشور‌هاي عربي و سلفيت وهابي و حاميان آنها در سوريه در جهت تضعيف جبهه مقاومت ضد صهيونيستي در منطقه و تأمين امنيت اسرائيل، ضرورت زمان شناسي و دشمن شناسي ملت‌هاي اسلامي به ويژه ملت بزرگ ايران را طلب مي‌كند.
در بخش ديگري از اين بيانيه تأكيد شده است: ما استادان بسيجي دانشگاه‌هاي استان همدان همگام و همصدا با ملت‌هاي اسلامي‌، بار ديگر با حضور قدرتمندانه و دشمن شكن خود در صفوف راهپيمايي با شكوه روز قدس، آرمان آزادي قدس شريف و محو رژيم صهيونيستي را فرياد خواهيم كرد و اعتقاد داريم بيداري اسلامي مهمترين فرصت تاريخي براي مبارزه با صهيونيزم بين‌المللي است و از همه اقشار مردم فهيم و شهيد پرور و موقعيت شناس استان همدان نيز دعوت مي‌كنيم تا با حضور مقتدرانه و الهام بخش خود در عرصه اين راهپيمايي با شكوه توطئه‌هاي دشمن در تضعيف امت اسلامي را به شكست بكشانند./س
برچسب ها: بیانیه ، اساتید ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.