سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه /

کسب رتبه دوم عملکردتوسط هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی رتبه دوم کشوری را براساس ارزشیابی عملکرد هیئت‌ها کسب کرد.

نادر مدنی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به فعالیت‌های هیئت در سال جاری، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری در همه رشته‌های ژیمناستیک، برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف ژیمناستیک و آزمون‌های سطح‌بندی کشوری و همچنین برگزاری مجمع سالانه برای بررسی عملکردهای هیئت در نیمه دوم سال از مهم‌ترین عملکردهای هیئت در سال جاری است.

وی با بیان اینکه به منظور استعدادیابی در زمینه ژیمناستیک جلسات متعددی با حضور اساتید دانشگاه و مربیان مهدکودک‌ها برگزار شده است، افزود: هیئت ژیمناستیک استان به منظور استعدادیابی در سطح مدارس و مهدکودک‌ها در طول سال تست‌های آنتروپیک روی دانش‌آموزان اجرا می‌کند و با برگزاری آزمون‌های سطح‌بندی افراد مستعد را انتخاب می‌کند.

مدنی در ادامه به کسب رتبه دوم عملکرد هیئت ژیمناستیک در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: این رتبه به دلیل برگزاری دوره‌های متعدد آموزش مربیگری، داوری، عضویت در تیم ملی، اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی و بازی‌های آسیایی و کسب عناوین قهرمانی کشور در شاخه‌های مختلف این رشته کسب شد.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری اردوی جوانان ایروبیک در خانه ژیمناستیک تصریح کرد: لیگ برتر هنری در شهرستان گنبد برگزار شد که تیم خانه ژیمناستیک استان در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست تیم آکروژیم چهار نفره استان در مسابقات لیگ برتر کشور، افزود: برگزاری دوره مربیگری درجه سه بانوان، برگزاری نخستین آزمون سطح‌بندی از نوجوانان زیر 12 سال و اردوی مشترک دختران ژیمناستیک‌کار استان از دیگر فعالیت‌های هیئت در سال جاری است.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با اشاره به دعوت سه تن از ورزشکاران ژیمناستیک رشته ترامپولین به اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: همه شهرستان‌های استان در رشته ژیمناستیک فعال هستند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی به عملکردهای دیگر این هیئت اشاره کرد و گفت: برگزاری مجمع عمومی سالانه کشور، جشنواره روز ملی ژیمناستیک با حضور در مهدکودک‌ها و بازدید از هیئت ژیمناستیک شهرستان‌های خوی، سلماس و رفع مشکلات آنها از دیگر فعالیت‌های هیئت در سال 91 است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.