سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه مسلمانان سراسر جهان/8

نیکول کوئین:تغيير واقعي تنها در پوشش من بود

با توجه به بالا رفتن امار خارجياني که به دين اسلام روي مي اورند وبگردي باشگاه خبرنگاران در صدد بر امده است تا هر روز مروري بر زندگي يکي از انها هر چند قديمي و شناخته شده بپردازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،وبلاگ تازه مسلمانان نوشت:
نیکول کوئین اهل دالاس آمریکا است که در می ۲۰۰۷ از مسیحیت به اسلام گروید . وی همانند سایر زنان آمریکا مشروب می خورد ، در کلوب های شبانه شرکت می کرد و عکاسی می کرد . اما زمانی پیش آمد که وی با سوالهای بی جواب فراوانی روبرو شد . دوستانش وی را تشویق کردند تا جواب سوالاتش را از مسلمانان بپرسد . پس از آن نیکول چنان مجذوب شد که تا صبح مشغول تماشای ویدیوهای یوتیوب و افراد تازه مسلمان شده آمریکایی بیدار ماند .
 نیکول اسلام را به عنوان راهنما برگزید و مقصد خود را بر اساس آن انتخاب نمود. مادر وی می گوید:" نیکول کتاب های زیادی راجع به اسلام خوانده بود اما هیچگاه فکر نمی کردیم که وی مسلمان شود . دوستان وی نیز از این عمل وی حیرت زده شدند . اما نیکول شک به دل خود راه نداد."
 
اندکی در مورد مسلمان شدن او:

 وی در رابطه با اسلام آوردنش می گوید:«پانزده ساله بودم که برای اولین بار شروع به کسب اطلاعات درباره ی اسلام کردم .یک خانواده ی عرب به همسایگی ما نقل مکان کرده بود و من شیفته ی رفتار آنها ، لباس پوشیدن ، زبان و مذهبشان شده بودم . خانم خانه و من خیلی با هم دوست شدیم اما چهار سال طول کشید تا مسلمان شدم . آنها هرگز اصراری برای مسلمان کردن من نداشتند ، فقط پاسخ سوالات مرا می دادند آن هم با مهربانی و مهمان نوازی بسیار زیاد .در تمام دوران دبیرستان ،گرچه مسلمان نبودم،خود را از همه ی حرکات منفی و غیر اخلاقی دور نگاه داشته بودم و این به واسطه ی همسایگی با آن دوستان تأثیر اخلاقی آنها برمن بود .
بنابراین وقتی مسلمان شدم تنها چیز واقعی که در من تغییر کرد نحوه ی پوشش من و فعالیتهای اوقات فراغتم یعنی رفتن به کنسرت ، سینما و ورزش بود .»

پ.ن: تشرف نیکول عزیز به اسلام را به او تبریک می گوییم، و از خداوند متعال نیز از این بابت سپاس گذاریم و برای او نیز آرزوی توفیقات هر چه بیشتر داریم.

برچسب ها: اسلام ، مسلمان ، دالاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.