سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جبهه استكبار با فشار به سوريه خواستار جبران مافات و صدمات متحمل شده از بيداري اسلامي است

دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: جبهه استكبار جهاني با فشار به سوريه خواستار جبران مافات و صدمات متحمل شده از بيداري اسلامي است لذا با مسلح کردن معارضين در سوريه قصد دارد در مقابل حكومت قانوني و مشروع سوريه بايستد.

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران روز قدس را يادگار امام (ره) بيان كرد و گفت: امام (ره) آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به نام روز قدس نام گذاري كردند.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: انقلاب ايران و فلسطين همزاد است و امام (ره) هر زماني كه از انقلاب اسلامي كشورمان نام مي‌بردند در كنار آن به مظلوميت ملت فلسطين و نامشروع بودن رژيم‌صهيونيستي اشاره مي‌كردند.

وي حضور مردم در راهپيمايي روز قدس را داراي اهميت فراواني دانست و تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي امسال روز قدس يكي از بحث‌هاي اصلي و مهم است.

باهنر با اشاره به بيداري اسلامي گفت: بيداري اسلامي در منطقه و بسياري از كشورهاي اسلامي شكل گرفت و ملت‌هاي مظلوم اين كشورها توانستند بر استبداد و ظالم پيروز شوند.

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در طي يك سال چندين حكومت فاسد توسط ملت‌هاي آزاد به زير كشيده شدند.

وي با اشاره به تلاش جبهه استكبار براي ضربه زدن به خط مقاومت در منطقه گفت: جبهه استكبار جهاني با فشار به سوريه خواستار جبران مافات و صدمات متحمل شده از بيداري اسلامي است لذا با مسلح کردن معارضين در سوريه قصد دارد در مقابل حكومت قانوني و مشروع سوريه بايستد.

باهنر ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس داراي معنا و مفهوم ديگري است.

دبير كل جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان كرد: با توجه به سابقه تاريخي كه از ملت ايران داريم مطمئنا گوش به زنگ خواهند بود با حضور پر رنگ خود در راهپيمايي روز قدس تو دهني محكومي به استكبار جهاني خواهند زد.

"انتهاي پيام"/س3


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.