سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جريمه 340 ميليون دلاري "استاندارد چارترد" بدليل ارتباط با ايران

بانک استاندارد چارترد به دليل ارتباط با ايران با پرداخت جريمه 340 ميليون دلاري مواجه شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون الجزيره انگليسي، بانک "استاندارد چارترد" با پرداخت جريمه 340 ميليون دلاري بابت داد و ستدهاي مالي‌اش با ايران موافقت کرده است.

 
"بنجامين لاوسکي" رئيس اداره خدمات مالي نيويورک اعلام کرد بانک استاندارد چارترد اين جريمه مدني را پرداخت خواهد کرد.
 
جولي گيبسون سخنگوي استاندارد چارترد در توضيح مفاد موافقتنامه با اداره خدمات مالي نيويورک گفت اين بانک با پرداخت جريمه 340 ميليون دلاري موافقت کرده است و جزئيات بيشتر در اين زمينه به زودي اعلام خواهد شد.

اداره خدمات مالی نیویورک (DFS) مهمترین صادر کننده مجوزهای بانکی در این ایالت، بانک "استاندارد چارترد" انگلیس را تهدید کرده بود که به دلیل مخفی کردن ارتباطات مالی خود با ایران، مجوزهای این بانک را باطل می‌کند.

اداره خدمات مالی نیویورک اعلام کرده بود که استاندارد چارترد یک "موسسه بدذات" است که 520 میلیارد دلار از مبادلات مالی خود را با ایران مخفی کرده و بدین ترتیب قوانین آمریکا را نقض کرده است.
 
خدمات مالی نیویورک، ادعا کرده که این بانک انگلیسی با دولت ایران در ارتباط بوده و در مدت 10 سال 60 هزار تبادل مالی خود  با تهران را از مقامات دولت مخفی نگاه داشته است. به نوشته این روزنامه ارزش مالی این 60 هزار تبادل مالی چند صد میلیارد دلار است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.