سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد / آذرماه؛

بهره برداري ازطرح ملي ذوب ريسي استان چهارمحال و بختياري

طرح ملی ذوب ریسی استان چهارمحال و بختیاری با 83 درصد پیشرفت اجرایی ،آذر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان چهارمحال بختیاری گفت : این کارخانه با ظرفیت تولید 14 هزار و 300 تن پلی استر نخ پیراهن با 83 درصد پیشرفت در منطقه صنعتی سفید دشت شهرکرد درحال ساخت است.
رحمن کرمی افزود: با بهره برداری از این کارخانه مواد اولیه کارخانه های استانهای کشور از جمله قزوین ، سنندج ، اصفهان ، شهرکرد و کارخانه نگین بروجن فراهم خواهد شد.
وی سوریه و پاکستان را از دیگر بازارهای هدف تولیدات این کارخانه در زمان بهره برداری اعلام کرد و افزود : برای تکمیل این طرح 240 میلیارد ریال هزینه می شود.
کرمی با اشاره به اینکه این کارخانه از جمله طرح های ملی است ،گفت : برای ساخت این کارخانه تاکنون 80 میلیارد ریال هزینه شده است؛ که با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال هزار و 266 نفر فراهم خواهد شد.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري تولید نخ کم در استان ، نزدیکی به استان صنعتی اصفهان و معافیت‌های مالیاتی استان ، استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا و ماشین آلات پیشرفته ذوب ریسی الیاف مصنوعی را از مزیت‌های ساخت این کارخانه اعلام کرد.
این کارخانه سال 87 در زمینی به مساحت 30 هزار و زیربنای 17 هزار مترمربع آغاز شد و پایان آذر راه اندازی می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.