سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکسانا گنجی فرزند منوچهرگنجی

شاه پرستان، این دو مدیر ماهواره ی را دزد خواندند+سند

تلویزیون «امید ایران» و «آی تی ان» از جمله دو تلویزیون ماهواره ای هستند که فعالیت رسانه ای شان اینترتایمنت یا همان سرگرمی است،کمتر کسی باور می کند که این دو تلویزیون فعالیت هایی در حد قاچاق دختران و ... انجام دهند ولی از آنجا که هم خودشان و هم سلطنت نشینان در غرب خبر می دهند گویا ماجرا از آنچه که تاکنون در رسانه های داخلی منعکس شده است فراتر است و فعالیت های آنان تا حد وطن فروشی و بی آبرو کردن دختران سرزمین مادری شان نیز پیش رفته است!

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، رکسانا گنجی از فعالان سلطنت طلب و از چهره های رسانه ای در تلویزیون سلطنت طلب پارس با شر کردن خبری که ویکی لیکس فارسی منتشر کرده است صحت و سقم ماجرا را تایید نموده.
 
 

 
به هر روی آنانی که در آنسوی آب زندگی می کنند بهتر از ایرانیان داخل از واقعیت ها باخبر هستند ولی حاضر نیستند همه آن را برای ایرانیان داخل بازگو کنند چرا که در وهله ی اول آبروی خودشان بر باد می رود اما وقتی کار به بی آبرو کردن دختران با اغفال و وعده های عجیب و .. می رسد حاضرند حتی به قیمت بی آبرویی خود اخبار را منتشر کنند.
 
تلویزیون حمید شب خیز و نادر رفیعی از جمله تلویزیون های پرمخاطب ایرانی در میان سایر رسانه های ماهواره ای در چند سال گذشته بودند اما کاهش کیفیت برنامه ها و تهیه و تولید برنامه های به اصطلاح زرد و نخ نما شده عرصه را برای ورود سایر رسانه ها از قبیل فارسی وان و من وتو و ... فراهم کرد و این شد که تمام تمرکز مخاطب به یکباره از رسانه های سنتی ماهواره به رسانه های نوظهور معطوف شد!
 
با وخامت اوضاع و کسادی بازار تبیلغات دبی و ... [تبلیغات بازار ملک و املاک دبی در حقیقت کلاهبرداری از ایرانیانی بود که حتی اجازه اقامت در دبی را هم نداشتند!] و به میان آمدن تلویزیون های پر زرق و برق نظیر فارسی وان و من وتو مدیران این دو رسانه از بیکاری مفرط و برای خبرساز شدن دست به افشاگری علیه یکدیگر زدند و این شد که می بینید ...
منبع: ما هستیم
برچسب ها: مجری ، شبکه ، ماهواره ، دزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.