سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بصیرت و بیداری مسلمانان، رژیم غاصب صهیونیستی را ساقط می كند

امام جمعه شهرستان فیروزكوه گفت: بصیرت و آگاهی مؤمنان و مسلمانان و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، سقوط نهایی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام 'عبدالعلی استیری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در آن روز با برنامه و طرح از پیش تعیین شده و با هدف ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه، حملات گسترده و شدیدی را به لبنان آغاز نمود تا سلطه و سیطره خود را در منطقه حاكم كند.

وی گفت: با ایستادگی حزب الله در مقابل این حملات و رژیم تا دندان مسلح اشغالگر قدس و پس از 33 روز مقاومت، اگر چه صهیونیست ها اعلام كردند به اهدافشان رسیده اند، اما كمیته 'وینوگراد' اذعان و اعتراف به شكست آنان كرد.

خطیب جمعه فیروزكوه افزود: این مقاومت خود الگو و درسی برای مردم مظلوم فلسطین شد تا در جنگ 22 روزه پایداری كرده و به پیروزی ارزشمندی دست یابند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و روز قدس، خاطرنشان كرد: این روز یادگار و ابتكار بزرگ امام خمینی (ره) بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی است كه امسال از اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام استیری با بیان اینكه در طول 33 سال گذشته ملت شریف ایران اسلامی نشان دادند كه هر كجا توطئه های دشمنان بیشتر باشد حضور در صحنه شان بیشتر است، تصریح كرد: وقوع بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام و حتی كشورهای اروپایی و آمریكا، درگیری ها در سوریه، قتل عام مردم میانمار و از طرفی سكوت مجامع بین المللی و طرفداران دروغین حقوق بشر، همگی بر اهمیت روز قدس می افزایند.

وی با اشاره به اینكه امروز صهیونیست ها به شدت ضعیف شده اند، ادامه داد: ملت نشان داده و می دهد كه در برابر اسرائیل سلاح هسته ای، بمب اتم و تجهیزات جنگی ندارد ، ولی بصیرت و آگاهی آنان سرانجام نتیجه داده و رژیم اشغالگر قدس را ساقط خواهند كرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزكوه ابراز امیدواری كرد یك بار دیگر مردم همیشه در صحنه و فهیم ایران اسلامی با حضور یكپارچه و در صفوف بهم فشرده در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود را از ددمنشی ها، وحشیگری ها و اعمال غیر انسانی رژیم صهیونیستی این غده سرطانی منطقه نشان داده و یك صدا مظلومیت مردم فلسطین را فریاد بزنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.