سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

زائرسرای های دولتی؛ یک معضل و یک فرصت/اشرافی به زائرسراهای دولتی در مشهد نداريم

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: زائرسراهای دولتی يك معضل و فرصت در مشهد محسوب می شوند اما متاسفانه هنوز اشرافی بر آنها نداریم


مجتبی رجايي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب گفت: متاسفانه آن‌طور كه بر واحدهاي بخش خصوصي اشراف داريم بر بخش دولتی، اشراف نداريم.

وي با بيان اينكه هنوز واگذاري هتل‌هاي دولتي به بخش خصوصي در استان خراسان رضوي اتفاق نيفتاده است، افزود: بايد دولت به اين موضوع اهتمام داشته باشد و زائرسراها را از حيطه تملك دولتي خارج و به بخش خصوصي واگذار كند.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي تاكيد كرد: تصدي هتلداري بايد به بخش خصوصي واگذار شود، چون هتلداري دولتي مانع منافع بخش خصوصي مي‌شود.

رئيس اتحاديه هتلداران خراسان رضوي نيز گفت: زائرسراهاي دولتي از يارانه و حمايت دولت برخوردارهستند؛ اما باز هم گران‌تر از بخش خصوصي تمام مي‌شود.

محمد قانعي افزود: بخش خصوصي ‌در شهر مشهد سرمايه‌گذاري عظيمی كرده؛ اما بخش دولتي مانع منافع هتلداري خصوصي شده است.

وي با بيان اينكه از حدود 400 زائرسراي دولتي تاكنون 15 زائرسرا تحت پوشش ما قرار گرفته است، افزود: بقیه از هزينه‌هاي بودجه‌اي و يارانه‌اي دولتي استفاده مي‌كنند و گران‌تر هم تمام مي‌شوند و بيشتر ايام سال خالي هستند./س 

برچسب ها: زائرسرا ، دولتی ، خصوصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.