سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تاکید مدیر حوزه های علمیه بر اهمیت رسانه در تقویت باور دینی مردم

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: رسانه ملی نقش مهمی در تقویت باورهای دینی مردم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز قم ،رابطه رسانه با حوزه را رابطه ای مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد : از آنجا که رسانه زبان گویای نظام اسلامی است برای استفاده کامل از ظرفیت های رسانه و حوزه و بهره مندی بیشتر مخاطبان نوع تعامل این دو نهاد باید بازتعریف بشود.
وی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی که صدا و سیما را دانشگاهی عمومی دانسته اند گفت : تبیین مسائل و اموزه های دینی برای مردم از قبیل حجاب و عفاف باید با ساماندهی درست و روش منطقی و منظم صورت گیرد تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور شناسایی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار از طریق برنامه های مختلف رادیوتلویزیونی و منبر را از مهمترین وظایف رسانه و حوزه عنوان کرد و افزود : با توجه به شبهات گسترده ای که دشمنان از طرق مختلف بویژه فضای سایبری به جامعه القا می کند رسانه نیز باید زمینه برنامه سازی و پاسخ به این شبهات را فراهم کند.
  محمدی نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم هم در این دیدار آمادگی این مرکز را برای انتقال پیام حوزه علمیه قم در بعد ملی و فراملی اعلام کرد و تعامل بیشتر نهاد های حوزوی و کارشناسان ان با رسانه را خواستار شد./س
برچسب ها: قم ، مدیر حوزه ، تعامل ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.