سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان از شعار نه غزه نه لبنان تبری بجویند/ رژیم صهیونیستی از انقلاب اسلامی می‌ترسد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوري اسلامي راه را براي جبران و توبه اصلاح‌طلبان باز گذاشته و آنان باید صداقت خود را ثابت کنند و از اعمال گذشته و شعار نه غزه نه لبنان تبري بجويند.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، روز قدس را دغدغه امام خميني (ره) و انقلاب دانست و گفت: روز قدس يکي از محورهاي مهم روابط بين‌الملل جمهوري اسلامي از ابتداي انقلاب تاکنون بوده است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: پيروزي انقلاب اسلامي، اميد را در وجود فلسطينيان زنده کرد چرا که آنان پيروزي خود را در پيروزي جمهوری اسلامي مي‌ديدند.

وي با اشاره به احساس خطر رژيم صهيونيستي از انقلاب اسلامي گفت: در طول انقلاب فشارهاي بين‌المللي زيادي به جمهوري اسلامي وارد شده تا دست از حمايت مردم فلسطين بردارد اما تلاش جبهه استکبار به جايي نرسيد.

شاکري تصريح کرد: برخي از دولت‌ها هم با دشمن هم نوا شدند و در جريان فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران افزود: جبهه استکبار در برخي سست عنصران داخلي نفوذ کرد اما ملت ايران هميشه پشتيبان مردم مظلوم فلسطين بوده‌اند و هيچ‌گاه از مواضع خود کوتاهي نمی‌کنند.

وي حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را در شرايط کنوني را داراي اهميت فراواني دانست و گفت: در شرايطي که اتحاد شوم ترکيه، عربستان و قطر پشتيبان صهيونيست‌ها شده و قصد مقابله با جبهه مقاومت لبنان به ايران و سوريه را دارد حضور مردم می‌تواند صهيونيست‌ها را به عقب‌نشيني وادار کند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي درباره حضور اصلاح طلبان در راهپيمايي روز قدس خاطر نشان کرد: نظام جمهوري اسلامي راه را براي جبران و توبه اصلاح‌طلبان باز گذاشته و آنان باید صداقت خود را ثابت کنند واز اعمال گذشته و شعار نه غزه نه لبنان تبري بجويند.

انتهای پیام/س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.