سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

روز قدس، روز فریاد مسلمانان جهان برای مظلومیت عدالت خواهان

نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، با تاكید بر لزوم حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال گفت: مسلمانان جهان در این روز، مظلومیت عدالت خواهان و آزادی خواهان را فریاد می كشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
سید سعید زمانیان افزود: با گذشت 33 سال از عمر با بركت جمهوری اسلامی، آیین های روز قدس در كشور از سال قبل آن با شكوه تر برگزار شده و بر تعداد حامیان ملت فلسطین در سراسر جهان اضافه شده است.
وی، روز قدس سالجاری را متفاوت از سال‌های گذشته عنوان كرد و گفت: سقوط سران كشورهای حامی آمریكا و اسرائیل از دستاوردهای راهپیمایی‌های روز جهانی قدس در جهان است.
زمانیان، با تاكید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی های روز قدس گفت: این روز، روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و روز مرگ رژیم غاصب صهیونیستی است.
وی افزود: بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است و حكام مستبد استكبار در كشورهای اسلامی نابود می شوند و این حركت، تشكیل حكومت اسلامی را در كشورها نوید می دهد.
نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی گفت: قتل عام مسلمانان میانمار، وجدان جهان اسلام را جریحه دار كرده است و مسلمانان جهان در راهپیمایی امسال روز قدس، جواب جنایت ها را خواهند داد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.