سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

روز قدس زمينه بيداري اسلامي در منطقه

فرماندار شهرستان سلماس گفت: روز قدس زمينه بيداري اسلامي در منطقه مي باشد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه مرتضي نظري در جلسه ستاد برگزاري مراسم يوم ا... قدس اين شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان علی (ع) و بزرگداشت لیالی قدر، اظهار کرد: امروز هم علی مظلوم و غریب واقع شده و تروریست‌هایی که داعیه حقوق بشر سر می‌دهند مردم بی‌دفاع سوریه را به شهادت می‌رسانند و به کشورهای امریکا و عراق پناهنده می‌شوند.

وي با اشاره به روز جهاني قدس گفت: روز قدس از ایران اسلامی شروع شد و به دیگر کشورهای دنیا صادر شده است و شرکت هر فرد در این راهپیمایی تیری بر چشم استکبار است.

اين مسئول ادامه داد: امسال راهپیمایی روز قدس از اهمیت خاصی برخوردار بوده به دلیل اینکه موج بیداری اسلامی کشورهای مختلف منطقه را فرا گرفته است.

وی افزود: روز قدس امسال، روز نابودی رژیم صهیونیستی و همه توطئه‌گران و مستکبران عالم خواهد بود.

فرماندار سلماس گفت: امروز با حوادثی که در جهان اسلام پیش آمده، نتیجه آن منجر به بیداری اسلامی شده است.

نظري تصریح کرد: شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" در روز قدس، لرزه بر اندام دشمنان اسلام خواهد انداخت.

وي بیان کرد: روز قدس بیانگر نفرت عمیق ملت ایران از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل است.

وی افزود: از تمامی مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان سلماس دعوت می‌شود تا امسال نیز با حضور گسترده و با شکوه خود در مراسم روز جهانی قدس شرکت کنند تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی مزدورش کوبیده شود.

امام جمعه شهرستان سلماس همچنين در ادامه اين جلسه با اشاره به اوضاع کشور سوریه بیان داشت: ارتش سوریه به لطف خدا پیروز میدان است و شکست برای مخالفان کشور سوریه قطعی و حتمی است.

حجت الاسلام سيد محمد موسوي بیان داشت: جریان عربی و غربی که قصد فروپاشی نظام در سوریه را دارند پس از چشیدن طعم تلخ شکست در حال حاضر به گروگان‌گیری دست زده‌اند.

وي در ادامه با اشاره به اهمیت روز قدس تاکید کرد: با توجه به اتفاقات رخ داده در منطقه، روز قدس امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.

موسوي در پایان تصریح کرد: بصیرت و آگاهی مؤمنان و مسلمانان و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، سقوط نهایی رژیم اشغالگر قدس را رقم می‌زند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان سلماس از ساعت 30/11 صبح از مقابل مسجد جامع این شهرستان آغاز می‌شود./س

برچسب ها: روز قدس ، سلماس ، توطئه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.