سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مشکلی برای تثبيت مالکيت اراضی ملی وجود ندارد

مدير کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی گفت: در هيچ جای استان مشکل مهمی برای تثبيت مالکيت اراضی ملي و منابع طبيعي نداريم، فقط در مواردي جزئي به خاطر اختلافات و موقوفات کار متوقف شده است.

غلامرضا رحمتی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بيان اين که بيشترين تثبيت سند مالکيت بخش ها در سطح استان مربوط به منطقه صالح آباد است، افزود: براي منطقه صالح آباد تاکنون 220 سند مالکیت صادر شده است که اکثر املاک اين منطقه ثبت شده و مقدار جزئي باقي مانده نيز به زودي ثبت خواهد شد.

رحمتی زاده افزود: به زودي و با کمک بخشدار، شهردارو اعضاي شوراي شهر صالح آباد احداث ساختمان اداري ثبت اسناد و املاک در این شهر آغاز خواهد شد.

با آستان قدس اختلاف داریم

مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري خراسان رضوي نيز گفت: مساحت منابع طبيعي در خراسان رضوي تقريبا 5/8 ميليون هکتار است و تاکنون با کمک اداره ثبت اسناد واملاک توانسته ايم براي 5/6 نيم ميليون هکتار از اين مقدار سند صادر کنيم.

تقوايي افزود: ما در برخي شهرستان ها از جمله سرخس براي طي اين روند با آستان قدس اختلاف داريم، در شهرهاي بردسکن، تربت جام و قسمتي از شهر مشهد نيز اختلافاتي براي صدور سند وجود دارد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.