سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعيه انجمن بين‌المللي ضد صهيونيستی ايران به مناسبت روز جهاني قدس

انجمن بين‌المللي ضد صهيونيستی ايران در اطلاعيه‌اي تأکيد کرد: در آستانه روز قدس از ملـّت بزرگوار و هميشه در صحنه ايران اسلامي و سراسر جهان دعوت مي‌كنيم تا با برپايي راهپيمايي در روز قدس جمعه آخر ماه مبارك رمضان به دنيا ثابت كنند كه جبهه مقاومت متّحد و منسجم، راه شهداء مقاومت اسلامي را دنبال خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، انجمن بين‌المللي ضد صهيونيستی ايران به مناسبت روز قدس، اطلاعيه‌اي صادر کرد.

متن اطلاعيه به شرح زير است:

سير تحولات تاريخي در سرزمين فلسطين نشان از سير تکاملي تحکيم و تثبيت خط مقاومت در سرزمين هاي اشغالي با وجود تمام تهاجمات وحشيانه رژیم غاصب صهیونیستی در طول تاريخ اين سرزمين دارد.

با نگاهي به جنگ‌هاي توسعه‌طلبانه در رژیم جعلی صهیونیستی از زمان تولد نامشروع اين رژيم که از پيوند انگليس با صهيونيسم بين‌المللي و با سرپرستي آمريکاي جهانخوار بوجود آمده، نشان‌دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به عنوان پادگان نظامي براي جنايتکاران قوم يهود با راهبرد خونريزي و تجاوز و تروريسم دولتي جايگاه خود را ساختار ژئوپلتيک خاورميانه تعريف کرده است، اما خط مقاومت حزب‌الله در جنگ 33 روزه سال 2006 و مقاومت 22 روزه مردم و دولت مردمي حماس در غزّه توانست ديوار اين پادگان نظامي و پل ارتباطي آمريکا و انگليس را در خاورميانه فروريخته و ماهيت جنگ‌طلبي آنرا به تمام جهانيان خصوصاً سران عرب سازشکار نشان دهند.

اگرچه اين مقاومت در سکوت سران کشورهاي عربي با پيروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی و آمريکا با بيش از 7 هزار نفر کشته و زخمي شکل گرفت، اما باعث تولـّد فلسطين نوين در ژئوپلتيک خاورميانه به عنوان قبلة آزادگان جهان گرديد و توانست حمايت جهاني افکار عمومي را با خود همراه کند.

اگرچه اين تولد با درد و رنج و کشتار بود، اما مقاومت مردم غزّه و دولت حماس به جهانيان ثابت کرد که رزیم جعلی صهیونیستی يک خانه کاغذي در مقابل آتش خشم ملّتهاي اسلامي و عرب می‌باشد و کافيست اين آتش مقدِس در منطقه گسترده شود.

از زمان جنگ کرامه در سال 1967، حمله این رژیم غاصب به جنوب لبنان در سال 1974، کشتار مردم بي‌دفاع صبرا و شتيلا در سال 1982، آتش زدن به مسجدالاقصي در سال 1990، حمله به الخليل در سال 1994، حمله به جنوب لبنان در سال 2000 و شکست تموز 2006 در جنوب لبنان همگي نشان از موافقت دولت آمريکا با سياست حمله و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی بوده و حتي اشغال و کشتار در افغانستان و عراق همگي حاکي از اين است که ماشين جنگي آمريکا در خاورميانه تابع سياست هاي رژيم  جعلی صهيونيستي و لابي صهيونيسم در آمريکا است.

 و اکنون پس از بیداری اسلامی در منطقه دشمن برای انتقام از مقاومت به کشور سوریه حمله نموده و تمام توان خود را حتی القاعده را به کمک گرفته تا جبهه مقاومت رابا شکست مواجه نماید.

از زمان رياست جمهوری نيکسون در سال 1973، ريگان، کلينتون، کارتر و جرج بوش و اکنون اوباما صدور ده ها قطعنامه عليه  این رژیم  جعلی در سازمان ملل که طرح و يا به تصويب رسيده، توسط آمريکا وتو شده و يا غير الزام‌آور گرديد و يا اينکه  رژیم غاصب صهیونیستی  آن را اجرا نکرده است.

بنابراین  در سايه اين حمايت ها اکنون رژیم جعلی سومين زرادخانه موشک هاي قاره‌پيماي اتمي و بزرگترين ارتش مجهز بدون تعهد به معاهدات بين‌المللي را دارا است و حتي دادگاه های  معتبر دنيا از جمله لاهه نتوانست يک پرونده از جنايات جنگي طبق ماده 8 اساسنامه و نسل‌کشي طبق ماده 6 اساسنامه لاهه تشکيل دهد. با تمام اين حمايت ها ملّت فلسطين با الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران و مقاومت حزب‌الله توانست در مقابل تمامي اين توطئه‌ها با مديريت دولت مردمي حماس اينچنين هيمنه این رژیم جعلی را بشکند و فلسطين نوين را در غزّه بنيانگذاري نمايد و اين حرکت که انتفاضه چهارم مي‌باشد، در آينده نزديک با گسترش مقاومت مردمي در تمامی سرزمين هاي اشغالي با الگوگيري از مقاومت غزّه که اکنون قبله آزادگان جهان شده، حکومت فلسطيني را به پايتختی قدس شريف به جهان اعلام نمايد و  پيروزي هاي حماس در غزّه باعث شد تمام اهداف فرضی دشمن صهيونيستی در زمينه‌های سياسی و نظامي را حتي غيرقابل دسترسي نمايد و باعث شکست سياسي و نظامي رژيم صهيونيستي و آمريکا گردد.

اهداف سياسي همچون:
1-    جدا کردن مردم از دولت مردمي حماس با انديشه مقاومت حزب‌الله
2-    ايجاد تفرقه در جبهه مقاومت از جمله جدايي فتح و حماس
3-    جدا کردن دولت حماس از حمايتهاي مردمي ايران اسلامي
4-    رخنه در مقاومت اسلامي و عربي مردم فلسطين از جمله ايران و سوريه
5-    نااميد کردن مردم فلسطين از پيروزي و تشکيل دولت فلسطيني
6-    نابود کردن تشکيلات دولت حماس که هيچکدام تحقق نيافت.
7 – اشغال سوریه و شکستن سنگر مقاومت
8 – تهدید و تحریم ایران و مقابله با بیداری اسلامی
9- تشکیل محور عربی-غربی  برای حفظ امنیت رژیم غاصب صهیونیستی

در اهداف نظامي هم همينطور شامل:
1-    درهم کوبيدن ساختار نظامي گردان‌هاي شهيد عزالدِين قسِام
2-    نابود کردن توان نظامي حماس
3-    نابودي توان بازدارنده پايگاه هاي موشکي حماس
4-    تأمين امنيت شهرکهاي صهيونيست‌نشين و جلوگيری از هدف قرار گرفتن آنها توسط موشک هاي دست‌ساز فلسطيني
5-    تصرف کامل نوار غزّه و نابودي تمامي فلسطينيان طرفدار خط مقاومت حماس
6-    ايجاد رعب و وحشت در مردم و جلوگيري از عضويت آنها در سازمان رزم حماس
7-    جبران شکست جنگ 33 روزه در سال 2006 عليه حزب‌الله لبنان
8-    بازسازي ارتش شکست خورده رژيم صهيونيستي
9-    اعلان به ارتشهاي عربي  که رژیم غاصب صهیونیستی شکست‌ناپذير است.
10-    خارج کردن ارتش سوریه از جبهه مقاومت به نفع این رژیم جعلی
11-    خلع سلاح حزب الله و تهدید به اشغال مجدد جنوب لبنان

بنابراین اميدواريم به زودي شاهد پيروزي ملـّت فلسطين در ديگر سرزمين هاي اشغالي و آزادسازي مناطق بيشتری از فلسطين توسط نيروهاي مقاومت باشيم.

در آستانه روز قدس از ملـّت بزرگوار و هميشه در صحنه ايران اسلامي و سراسر جهان دعوت مي‌كنيم تا با برپايي راهپيمايي در روز قدس جمعه آخر ماه مبارك رمضان به دنيا ثابت كنند كه جبهه مقاومت متّحد و منسجم، راه شهداء مقاومت اسلامي را دنبال خواهند كرد و با پيروي از خط امام و رهبري مقام معظم رهبري هرگز با آمريكا، انگليس و صهيونيسم سازش نخواهند كرد و اقدامات ذیل را در سطح جهانی بعمل آورد و با کمک های مادي و معنوی در كشورها بصورت‌ داوطلبانه‌ عليه‌ صهيونيسم‌ به‌ مقابله‌ برخيزيد و ارتباط‌ خود را با يکديگر برقرار كنيد.

1-    در مقابل تهاجم غرب و صهیونیسم به کشورهای اسلامی مقاومت کنید.
2-    با تشكيل‌ هسته‌هاي‌ مقاومت معنوي و با افشاگري‌ و پرده‌ برداشتن‌ از فعاليت هاي‌ سرويس‌هاي‌ اطلاعاتي‌ صهيونيسم‌ آنها را رسوا کنید.
3-    با حمايت‌ از مسئولين‌، انديشمندان‌ و جهادگران‌ مبارز در كشور خود عليه‌ صهيونيسم‌، جبهه‌ مقاومت‌ را تقويت‌ کنید.
4-    با انتشار بيانيه‌، اطلاعيه‌ و كتاب‌ به‌ افشاگري‌ صهيونيسم‌ بين‌المللي‌ اقدام‌ کنید.
5-    با برگزاري‌ تظاهرات‌، سمينار و گردهمايي‌، صهيونيسم‌ را در لانه‌هاي‌ جاسوسي‌ خود نابود کنید.
6-    شعار مرگ‌ بر صهيونيسم‌ بين‌المللي‌ را بر ديوارها و مراكز عمومي‌ به‌ زبانهاي‌ مختلف‌ نوشته‌ و از هر وسيله‌ تبليغاتي‌ بر عليه‌ صهيونيسم‌ اقدام‌ کنید.

7-    با ارسال‌ كمك هاي‌ مالي خود به‌ مردم‌ لبنان‌ و ملّت‌ فلسطين‌ آنها را ياري‌ کنید.
8-    رهبران‌ و مسئولين‌ خود را به‌ مبارزه‌ سياسي‌ و عملي‌ بر عليه‌ صهيونيسم‌ تشويق‌ و آنها را حمايت‌ کنید.
9-    شبكه‌ بين‌المللي تروریسم صهيونيستی  را شناسايي‌ و افشاء کنید.

انتهاي پيام/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.