سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تاثیر متقابل حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و مقاومت فلسطین

حضور مردم در سال‌های مختلف برای حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین تاثیرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور مردم در سال‌های مختلف برای حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین تاثیرگذار بوده است، گفت: افزایش تعداد کشورهای شرکت‌کننده در راهپیمایی روز قدس اهمیت این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد.

سهندی با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس نشانگر علاقه مردم جهان به حل مشکلات پیش‌روی فلسطین است افزود: با راهپیمایی دشمن‌شکن ملت‌های مسلمان جهان در سال جاری باید ملت فلسطین لمس کند که مردم جهان از مقاومت این ملت درس گرفته است.

وی آزادی بیت المقدس را هدف نهایی راهپیمایی در روز قدس عنوان کرد وافزود: روز قدس نتیجه تفکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) است که ادامه این روز در سال‌های متوالی منجر به شکل‌گیری بیداری اسلامی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث کشور سوریه تصریح کرد: دیکتاتورها و استکبار از زمانی که در مقابل ملت ایران شکست خوردند برای به چالش کشاندن نظام جمهوری اسلامی، کشورهای اسلامی منطقه را تحت‌الشعاع قرار داده و با حمله نظامی و اغتشاش مقاومت این ملت‌ها را نشانه گرفته‌اند.

سهندی با اشاره به ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان زنجان نیز همپای سایر اقشار در این راهپیمایی شرکت می‌کنند./س

برچسب ها: تاثیر ، حضور ، مردم ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.