سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی؛

پنجمین کنگره سراسری سرطان پستان برگزار می شود

پنجمین کنگره بین المللی سرطان پستان از سوی پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران ، 22 لغایت 24 آذرماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سرطان پستان ، دکتر علیرضا بهرامی، دبیر اجرایی کنگره در این رابطه گفت: سرطان پستان از جمله مهمترین و شایع ترین بیماری هایی سرطانی در بین بانوان جامعه است که علی رغم فعالیت های علمی ، پژوهشی و کاربردی در حوزه سلامت بانوان متاسفانه هنوز مرحله بیماری در هنگام تشخیص در کشور ما نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ، دیرتر بوده و این موضوع باعث گردیده است بار این بیماری را بسیار افزایش داده است.

وی  با تاکید بر این نکته که یکی از راههای پرداختن به موضوع و برنامه ریزی در جهت کاستن از مشکلات بیماران ،برگزاری همایش های علمی کاربردی با رویکرد حل مسئله و ارائه راهکار در کنار بررسی آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه است؛ افزود: از این رو پنجمین کنگره سراسری سرطان پستان با همکاری مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و بارویکرد پژوهشی به منظور ارائه پژوهش های داخلی برگزار شده و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

دکتر بهرامی با اشاره به محورهای این کنگره از جمله افزایش کارایی پیشگیری ، تشخیص و درمان سرطان پستان در سایه همکاری های چند تخصصی در خصوص محورهای کنگره گفت: اپیدمیولوژی و روش های تشخیص ودرس ، تصویربرداری در تشخیص سرطان پستان و روش های مداخله ، جنبه های بیومولکولار- سیتولوژی و پاتولوژی ، درمانهای موضعی و سیستمیک ، بهبود کیفیت ندگی بیماران و بازتوانی ، کاربرد پزشکی هسته ای در تشخیص و درمان از محورهای این کنگره است که طی سه روز برگزاری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است ؛ مهلت ارسال مقالات این کنگره تا پایان شهریور ماه سال جاری بوده و شرکت در آن همراه با امتیاز بازآموزی می باشد.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://icbc.ir   و http://tbcc.ir  مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنگره به شماره 66488961 تماس حاصل نمایید./ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.