سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قديري ابيانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اجلاس تهران تبلیغات ضد ایرانی غرب را خنثی می‌کند

سفير سابق ايران در مكزيك گفت: اجلاس جنبش غير متعهدها در تهران خنثي كننده تبليغات غربي‌هاست كه ادعا دارند ايران در عرصه بين‌المللي به انزوا رفته است.

قديري‌ابيانه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه بخشي از اسنادي كه از لانه جاسوسي توسط دانشجويان پيرو خط امام كشف‌شده مربوط به توطئه‌هاي آمريكا عليه جنبش‌عدم تعهد بود اظهار داشت: مجموعه‌اي از اين اسناد به صورت كتاب به چاپ رسيده كه مي‌تواند آگاهي فراواني در زمينه‌هاي مختلف به اقشار مردم و سياسيون كشور بدهد.

وي با تاكيد بر اينكه ورود اين‌ اسناد و كتاب‌ها به آمريكا ممنوع است افزود: با مطالعه اين كتاب مي‌تواند تاكتيك‌ها و روش‌هايي را كه آمريكا و هم پيمانانش براي تضعيف جنبش غير‌متعهدها به كار مي‌برند را مشاهده کرد، روش‌هايي كه قطعا در رابطه با نشست اين اجلاس در ايران نيز به كار گرفته خواهد شد و به ما كمك مي‌كند تا با آن مقابله كنيم.

سفير سابق ايران در مكزيك تصريح كرد: اجلاس جنبش غيرمتعهدها در تهران به رياست جمهوري اسلامي ايران خنثي كننده بسياري از محورهاي تبليغاتي غربي‌هاست كه ادعاي به انزوا رفتن ايران را در عرصه جهاني دارند.

قديري ابيانه در پايان با اشاره به اهميت نشست جنبش عدم‌تعهد در تهران‌ خاطر نشان كرد: آمريكا و متحدانش‌ سعي بر كم اهميت جلوه‌دادن اين نشست دارند.

وی افزود: اجلاس تهران در حالي برگزار مي‌شود كه جهان به سمت چند قطبي شدن پيش مي‌رود و زمينه فعال شدن اين جنبش در سطح جهاني وجود دارد.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: اجلاس ، جنبش ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.