سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری:

در المپیک لندن ضعف هایمان را کشف کردیم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در المپیک لندن و بعد از رقابت رکابزنانمان با دیگر دوچرخه سواران ضعف هایمان را کشف کردیم.

خسرو قمری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 45 روز قبل از آغاز بازی های المپیک از سوی مسئولان عهده دار ریاست فدراسیون دوچرخه سواری شدم و در بین رکابزنان حاضر در تیم تنها انتخاب مناسبی که می توانستیم انجام بدهیم همان 3 نفر مهدی سهرابی، امیر زرگری و علیرضا حقی بود و فدراسیون خیلی تلاش کرد که شرایط آرام و مساعدی برای دوچرخه سواران اعزامی به المپیک فراهم کنند تا هیچ گونه حاشیه و تشنجی برای آنها به وجود نیاید.

وی در ادامه گفت: در مسابقات المپیک لندن 2012 دوچرخه سوارانمان در حاشیه استقامت به مسافت 248 کیلومتر شروع به رکابزدن شدن ولی متأسفانه در حین مسابقه 2 رکابزن کشورمان امیر زرگری و علیرضا حقی دچار حادثه شدند که زرگری با تشخیص پزشکان راهی بیمارستان شد و از رقابت ها بازماند و علیرضا حقی هم که دچار مصدومیت در این حادثه شد به رقابت خود ادامه داد ولی نتوانست به خط پایان برسد مهدی سهرابی هم با تمام تلاش به رکابزدن ادامه داد و نتوانست به خط پایان برسد.

قمری تصریح کرد: علیرضا حقی تنها نماینده دوچرخه سواری کشورمان که در ماده تایم تریل هم شرکت کرد که بین 38 نفر رکابزنان از بهترین های دنیا که 99 درصد آنها حرفه ای بودند رکاب زد و توانست جایگاه 36 را به دست آورد.

سرپرست فدراسیون گفت: وی و تمام کادر فنی و مسئولان در تلاشیم که در آینده یک برنامه ریزی بلند مدت در نظر بگیریم تا بتوانیم رکابزنان کشورمان را به دوچرخه سواران خوب دیگر کشورها برسانیم و 15-20 ثانیه را در رکوردها کم کنیم و به دیگر رکابزنان نزدیک تر بشویم.

قمری خاطرنشان کرد: دنبال این هستیم که زیرساختارها را دوباره بررسی کنیم و یک برنامه درستی را به اجرا بگذاریم و درصدد این هستیم که بهترین مربی خارجی برای دوچرخه سواری بگیریم که در رقابت آسیایی که در پیش رو داریم با آمادگی خوبی حاضر شویم.

در انتها وی گفت: حضور در المپیک 2012 لندن باعث شد با نقاط ضعف دوچرخه سواری ایران آشنا شویم و بدانیم برای موفقیت و از بین بردن نقص ها باید از لحاظ علم پزشکی و تکنولوژی و از لحاظ فنی به سطح بالا برسانیم تا باعث پیشرفت رکابزنان کشورمان بشویم در تمام میادین ورزشی./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.