سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس؛

تدبیر امام در نامگذاری روز قدس توطئه های دشمن برای فلسطین را نقش بر آب کرد

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شورای اسلامی گفت:تیزهوشی و تدبیر امام خمینی (ره)در نامگذاری روزی به عنوان روز قدس توطئه ها و رویای خائنانه رژیم جعلی اسرائیل برای جدا سازی فلسطین از پیکره جهان اسلام را خنثی کرد.

عباسعلی منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان با تاکید بر اینکه قدس قطعه ای از پیکرۀ جهان اسلام و اولین قبله گاه مسلمانان است گفت:رژیم جعلی اسرائیل گمان باطلی در خصوص جداسازی این قطعه از پیکرۀ جهان اسلام داشت که با تیزبینی امام راحل(ره) در ابتدای انقلاب اسلامی موجب شد این نقشه آنها نقش بر آب شود.

وی افزود: نامگذاری این روز به عنوان یک روز خاص و ویژه در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان سبب شد تا ملت ایران با انجام یک حرکت جمعی و ملی در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای ثبوت استقرار آنها در وطنشان تمام رویاهای استکبار جهانی اعم از اسرائیل، آمریکا و غرب مبنی بر حذف فلسطین از جغرافیای زمین را باطل کند.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل مسلمانان دنیای اسلام با تداوم و استمرار راهپیمایی های حمایت از قدس اجازه نمی دهند که برادران و خواهران مسلمانشان در این منطقه آواره شوند.

منصوری با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس صدای عدالت و مظلومیت مردم فلسطین را در جهان طنین افکن می کند افزود: امسال نیز حضور گسترده و با شکوه مردم ایران به خاطر مسائل موجود در کشور سوریه و حمله به مردم این کشور از حساسیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

به گفته وی این مسئول با حضور همه جانبه و مستحکم مردم در راهپیمایی روز قدس در خیابانها باردیگر مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده می شود و علاوه بر برادران مسلمانمان در فلسطین همه مسلمانان صلح جو، استقلال طلب و عدالت طلب دنیا با انگیزه مضاعف و همت عالی به مبارزۀ خود در مقابله با مستکبران و زورگویان جهان تا زمان نابودی آنها و پیروزی حق بر باطل ادامه می دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.