سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

حلقه‌های صالحین زمینه‌ساز تحول روحی در دانش‌آموزان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تشکیل هسته‌های اخلاقی، تربیتی و پرورشی در قالب حلقه‌های صالحین زمینه‌ساز تحول روحی در دانش‌آموزان و حتی ارتقای جایگاه علمی آنهاست.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد صالحین بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز در روزهای گذشته بحث آرمان‌گرایی و واقعیت‌نگری را شفاف و روشن مطرح کردند ما نباید احساس کنیم که حرکت در مسیر آرمان‌گرایی ما را از واقعیت‌ها به دور می‌کند.

وی یکی از ویژگی‌های انسان متقی را قوی و قدرتمند بودن در دین و اعتقاد و ادامه مسیر حق و حقیقت توصیف کرد و افزود: در حفظ اصول و ارزش‌ها و همچنین آرمان‌های مقدس نباید ضعیف عمل کرده و قدرت میدان‌داری را به دشمن بدهیم چرا که پایبندی به این اصول و مبانی می‌تواند انقلاب اسلامی را از خطر‌ها و آسیب‌های متعدد دور نگه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اوضاع و شرایط کشورمان در مقابله و مواجهه با ترفند‌ها و عناد روز‌افزون استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: انسان متقی، انسان پایبند به اصول، آرمان‌ها و واقعیت‌هاست که هرگز اهل تسامح و تساهل نیست.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد:‌ در حالی که دشمنان ما با تمام توان و قدرت داخلی و خارجی خود به جنگ با ایران آمده‌‌اند، در سنگر صیانت از علم و ارزش‌ها باید نسل آینده را به گونه‌ای تربیت کنیم تا شایسته‌ترین تدبیر‌ها و برنامه‌ها را به کار گرفته و صیانت‌کننده حقیقت ناب اسلامی دینی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: انطباق واقعیت‌ها با آرمان‌گرایی هیچ منافاتی با حقیقت‌گویی و حقیقت‌نگری ندارد و نباید در این زمینه دچار غفلت، افراط و تفریط شویم.

این مسئول به فعالیت حلقه‌های صالحین به عنوان حلقه‌های تربیتی شاخص در مدارس و محیط‌ های علمی و دانشگاهی اشاره کرد و افزود:‌ ما به تقویت این حلقه‌های صالحین که نمود و نشانی از وارستگی انسان‌هاست نیاز داریم تا بتوانیم بیش‌ از گذشته کمین‌گاه‌های دشمن را شناسایی و ضربه کاری به این مقاصد و محور توطئه و ترفند دشمن وارد کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با ابراز خرسندی از راه‌اندازی ستاد صالحین بسیج دانش‌آموزی و دفتر این مجموعه در آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: وظیفه خطیری که آموزش و پرورش در تربیت و هدایت دانش‌آموزان بر عهده دارد حکایت از اهتمام این مجموعه به تلاش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی  ـ تربیتی و اقدامات اخلاق‌محور است چرا که معلمان ما در سنگر تعلیم و تربیت می‌توانند نقش اساسی را در هدایتگری نسل آینده داشته باشند.

  کاملی‌فر در پایان سخنان خود خواستار پیوند مستحکم و نزدیک دانش‌آموزان، معلمان و مربیان با مجموعه صالحین بسیج دانش‌آموزی شد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.