سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/ در استان كهگیلویه و بویراحمد؛

بیشترین ازدواج ها در فروردین و طلاق ها در اسفند صورت می گیرد

مدیر كل ثبت احوال كهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق آخرین بررسی های صورت گرفته درباره ثبت رخدادهای حیاتی استان بیشترین ازدواج ها در فروردین و بیشترین طلاق ها در اسفند صورت می گیرد.

سید رضا حسینیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: پس از فروردین بیشترین ازدواج ها در آبان ماه و كمترین آن در دی ماه ثبت می شود.
وی عنوان كرد: در سال 1390، فروردین ماه یك هزار و 295 ازدواج، آبان ماه یك هزار و 45 ازدواج و دی ماه 239 واقعه ازدواج ثبت شده است.
حسینیان تعداد ازدواج های این سال را هشت هزار و 819 واقعه ذكر كرد و گفت: انتخاب ماه ویژه برای ازدواج به عوامل فرهنگی، جغرافیایی و خصوصی خانواده ها و افراد بستگی دارد.
وی گفت: خانواده هایی كه طلاق را برگزیدند نیز به طور میانگین بیشتر از همه ماه های سال در اسفند و پس از آن در اردیبهشت اقدام به این كار كردند.
حسینیان بیان كرد: در سال 1390 تعداد یك هزار و 21 واقعه طلاق ثبت شد كه 112 مورد آن در اسفند و 103 مورد آن در اردیبهشت رخ داده است.
وی عنوان كرد: كمترین طلاق صورت گرفته این سال نیز در خرداد و فروردین با 66 واقعه ثبت شد.
وی افزود: در سال 1390 در برابر هر 9 واقعه ازدواج یك طلاق صورت گرفت و بیشترین طلاق ثبت شده مربوط به مردان در گروه سنی 25 تا 29 ساله با زنان در گروه سنی 20 تا 24 ساله با 148 واقعه بود./س
برچسب ها: آمار ، طلاق ، ازدواج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.