سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی حادثه زلزله در آذربایجان شرقی صادر شد

بیانیه تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بيانيه‌اي تأکيد کرد: فاجعه دلخراش و حزن‌‌انگیز زلزله اخیر در خطه دلاور مردان آذربایجان شرقی موجب تأسف و تأثر ملت شهید‌پرور ایران اسلامی شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حادثه تلخ و دلخراش زلزله در شهرهای اهر، ورزقان و هریس را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم با غیرت و دلیر آذربایجان و خانواده‌های داغدار آن عزیزان تسلیت و تعزیت گفت.

متن بيانيه به شرح زير است:

به درستی که مردم با غیرت، دلیر و پهلوان‌پرور خطه آذربایجان از این مصیبت و امتحان الهی همچون سایر عرصه‌ها و امتحانات الهی با صبر و شکیبایی هرچه تمام‌تر، سربلند بیرون خواهند آمد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی می‌خواهد، پس از پشت سر گذاشتن ایام و لیالی نورانی قدر و کسب فیوض و برکات الهی در روزهای پایانی از صیافت الهی ماه مبارک رمضان با تبعیت از مقتدای خود و مولای این ماه، حضرت علی(ع) از هیچ‌گونه کمکی به آوارگان و فاجعه‌دیدگان این حادثه دریغ ننموده و دولت را در امر بازسازی هرچه سریع‌تر و مناسب‌تر یاری رسانند و از دولت خدوم نیز می‌خواهد تا با بسیج همه امکانات، پشتیبانی و حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از درگاه ایزد متعال برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحان و حادثه‌دیدگان شفا و صحت و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.