سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارگردان نمايش "سيب خورها،تمشك خورها،آلو خورها"؛

حضور چهره هاي تلويزيوني به نمايش ما كمك كرده است

نمايش "سيب خورها، تمشك خورها، آلو خورها"، با قالب فانتزي پيام صلح را به خوبي به مخاطب خود در گروه سني كودك و نوجوان انتقال مي‌دهد.

احسان مجيدي كارگردان نمايش "سيب خورها، تمشك خورها، آلو خورها" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اين نمايش به نويسندگي منوچهر اكبرلو كاري از گروه ماه و خورشيد است كه نمايش هاي با موضوع جنگ و صلح اجرا مي‌كند.
وي ادامه داد: داستان نمايش در مورد 3 گروه باغبان است كه به خوبي در كنار هم زندگي مي‌كنند و با ورود شخصيت (جيم) و ايجاد تفرقه ميان اين باغبان ها باعث جنگ مي شود و در نهايت با درايت گروه  تمشك خورها متوجه فتنه جيم مي‌شوند و او را بيرون مي‌كنند.
مجيدي افزود: اين نمايش در گروه سني كودك و نوجوان است و استفاده از نورپردازي، طراحي صحنه و موسيقي و نوع بازي بازيگران كار به صورت كاملا فانتزي پيام نمايش را براي كودكان بسيار راحت و قابل درك كرده است.
مجيدي در مورد سطح كيفي نمايش گفت: در اين نمايش سعي شده كه از بازيگران با تجربه و حرفه اي در كار كودك استفاده كنيم و از دو چهره تلويزيوني مريم وطن پور (خاله قاصدك) و مهيار مجيب (عمو نيما) هم بهره برديم كه با بازي خوب اين عزيزان سطح كيفي كار بسيار بالا رفته است.
وي ادامه داد: همچنين حامد مدرسي، مهرداد باقري، حميدرضا ملاحسيني، الهام مشتاقي، و بيتا خارستاني ديگر بازيگران نمايش هستند.
لازم به ذكر است گروه ماه و خورشيد در حال آماده سازي نمايش ديگري در رنج سني كودك و نوجوان با نام كفشي ها است كه بعد از اتمام مراحل تمرين به روي صحنه خواهد رفت./ي2
برچسب ها: تئاتر ، کودک ، فانتزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.