سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت در مورد زلزله اخير در استان‌هاي غربي

فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت در بيانيه‌اي زلزله اخير در استانهاي غربي كشور و مرگ جمعي از هموطنانمان را در اين زلزله تسليت گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران در اين بيانيه آمده است:

بارديگر وقوع حادثه دلخراش زمين‌لرزه، موجب جان‌باختن و مجروح شدن و مصدوميت تعدادي از هموطنان عزيزمان در شهرستان‌هاي اهر، هريس و ورزقان شد و موجبات تأسف را فراهم ساخت.

بطور يقين اين حادثه قلوب همه هموطانان را متأثر کرد و آثار تخريبي و خسارات جاني ناشي از آن ملت را داغدار ساخت و متأسفانه بخش‌هاي زيادي از اين مناطق در اثر زلزله تخريب گرديد.

مردم صبور ايران تا کنون بارها شاهد و ناظر اين گونه بلايا و مشکلات طبيعي بوده‌اند و بحمدالله توانسته‌اند با روحيه و ايمان قوي خود به ياري آسيب ديدگان بپردازند و آلام آنها را تسکين دهند.

اميدواريم اينگونه مشکلات و مصائب هشداري براي مسئولين باشد تا نسبت به بازسازي بافت‌هاي فرسوده و حفظ جان و مال مردم همت بيشتري مصروف دارند.

انتظار اين است تا مسئولين بخش‌هاي امداد و نجات و حوادث غيرمترقبه در اينگونه شرايط بحراني با سرعت عمل و دقت کار نسبت به نجات مصدومين و حادثه ديدگان اقدام کنند تا از افزايش وسعت و ميزان حادثه جلوگيري شود.

اعضاي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت ضمن ابراز تأسف فراوان و همدردي با خانواده‌هاي مصيبت‌زده و طلب شفاي عاجل براي مجروحان و مصدومان و تأکيد بر ضرورت بازسازي سريع مناطق خسارت‌ديده و اسکان به هنگام آوارگان، آمادگي خود را براي کمک به حادثه ديدگان اعلام مي‌دارد و از مسئولان براي رفت مشکلات مردم آسيب ديده استمداد مي‌طلبد.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.