سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه صنعتی شریف؛

برگزاری سومین همایش علوم و فناوری مواد فعال سطحی و صنایع شوینده

سومین همایش علوم و فناوری مواد فعال سطحی و صنایع شوینده 19 و 20 مهر ماه سال جاری در دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، در این همایش محورهای سنتز و فرآیند تولید مواد فعال سطحی، روش‌های آنالیز و بررسی ساختار شیمیایی، اثرات سورفکتانت و مواد شوینده بر انسان و محیط، کاربرد سورفکتانت‌ها در صنایع شوینده و آرایشی بهداشتی، کاربرد سورفکتانت‌ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر صنایع مربوطه و مواد اولیه و امور اقتصادی مربوط به محصولات شوینده و سورفکتانت‌ها بررسی می‌شود.
همچنین در این همایش کارگاه‌های آموزشی با موضوعات کاربرد مواد فعال سطحی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، روش‌های نوین آنالیز دستگاهی مواد فعال سطحی و محصولات شوینده، تکنولوژی امولسیونها و دیسپرسیون‌ها، سنتز و کاربرد مواد فعال سطحی پلیمری، آزمون کیفیت و کارآیی مواد فعال سطحی و محصولات شوینده و مبانی علوم شیمی سطح و فناوری مواد فعال برگزار می‌شود.
 برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی توسط اساتید دانشگاه و کارشناسان ارشد صنعت، نمایشگاه نوآوری‌ها و دستاوردهای صنعت و تشکیل پانل‌های تخصصی در بخش‌های فنی وبخش اقتصادی صنعت، از جمله برنامه‌های این همایش دو روزه است.
گفتنی است، تاریخ ثبت‌نام برای حضور در این همایش، 15 شهریورماه و تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات ارسال شده نیز 31 شهریور ماه است./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.