سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس:

برگزاري جنبش‌ عدم‌ تعهد در تهران نشانگر استقلال سياسي جمهوري‌ اسلامي‌ ايران است

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: استقلال سياسي جمهوري‌ اسلامي‌ ايران در دنيا مثال‌زدني است و برگزاري نشست عدم‌تعهد در تهران نشان‌گر تاثير ايران در فعل و انفعالات منطقه‌اي است.

عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس‌ شوراي‌ اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري نشست جنبش‌عدم‌تعهد در تهران گفت: برگزاري این نشست در تهران از يک‌سو نشان‌گر تاثير ايران در فعل و انفعالات منطقه‌اي و از سوي ديگر نشان‌دهنده عمق ثبات در نظام‌جمهوري‌اسلامي‌ايران است.

وي با بيان اينکه اعضای جنبش عدم‌تعهد بايد در جهت اصلاح نظام حاکم بر جهان گام بردارند، تصريح کرد: نظام سياسي حاکم بر جهان مشکلات فراواني دارد و اعضا اين جنبش بايد در مقابل حق وتو که توسط برخي از ابرقدرت‌ها ايجاد شده به مقابله برخيزند تا بتوانند به آرمان اوليه خود مبني بر عدم پيروي از غرب و شرق جامه‌عمل بپوشانند.

عضو کميسيون‌آموزش و تحقيقات‌مجلس در پايان خاطر نشان کرد: استقلال سياسي جمهوري‌ اسلامي‌ ايران در دنيا مثال‌زدني است و نشست تهران اين پيام را به جهان مخابره مي‌کند که دوران استثمار به پايان رسيده و کشورها نباید مداخله‌خارجي در امور داخلي‌‌شان را بپذيرند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جنبش ، وتو ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.