سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جمعیت هلال احمر كرمانشاه عهده دار مسوولیت یكی از ستاد های مركزی كمك رسانی شد

جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه برای ارایه كمكهای مردمی عهدار دار مسئولیت یکی از ستادهای مرکزی کمک رسانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'محمدی مسئول روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه  كه در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی حضور دارد، افزود: پس از وقوع زلزله و وارد شدن تلفات جانی و خسارتهای مالی سازمان هلال احمر كشور از هلال احمر استان كرمانشاه تقاضای نیرو كرد كه بلافاصله كمك رسانی آغاز شد.

این امدادگر با اشاره به حضور بالگرد جمعیت هلال احمر استان در منطقه زلزله زده گفت: این بالگرد در حال خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده است و 20 نیروی امدادی، پنج دستگاه آمبولانس مجهز و یك خودرو فرماندهی عملیات به فرماندهی 'غلامرضا آذركیوان' رییس عملیات امداد و نجات هلال احمر استان در منطقه مستقر هستند.

محمدی گفت: جمعیت هلال احمر استان امروز 10 روستا را تحویل گرفت و ساعاتی قبل یك محموله كمكهای 10 تنی امداد و نجات كشور از سوی امدادگران استان بارگیری شد و هم اكنون امدادرسانی روند خوبی را طی می كند.

این امدادگر در ادامه گفت: آسیب چندانی به منازل مقاوم نرسیده است بنابراین بیشترین تلفات مربوط به روستاهایی است كه هنوز بافت خانه های آنها قدیمی و خشتی می باشد و امدادگران تا بازگشت كامل آرامش در مناطق زلزله زده حضور دارند.

وی گفت: هرچند وقوع چندین پس لرزه موجب ترس مردم منطقه شده است اما در مجموع با عملكرد خوب دستگاههای متولی و نیروهای امدادی، منطقه در حال بازگشت به شرایط عادی است./س


برچسب ها: جمعیت ، هلال احمر ، کمک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.