سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

برگزاري اجلاس عدم تعهد، دست برتر ايران در مقابله با استكبار

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت:‌ برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران، دست برتر جمهوري اسلامي در مقابله با جبهه غربي-عربي در جنگ نرم است.

مجتبي شاكري عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران گفت:‌ ديپلماسي فعال جمهوري اسلامي ايران زمينه‌هاي خنثي شدن توطئه‌هاي جبهه استكبار را فراهم كرده است، و برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران، دست برتر جمهوري اسلامي در مقابله با جبهه غربي-عربي در جنگ نرم است.

عضو جمعيت ايثارگران با اشاره به ظرفيت بالاي ديپلماسي کشورمان افزود: برگزاري نشست‌هاي بين‌المللي در ايران، اتحاد غرب و ارتجاع عرب را براي انحراف بيداري اسلامي بر هم زده است.

شاكري در ادامه تصريح كرد:‌ اجلاس عدم تعهد در ايران از ظرفيت برقراري تعادل رفتاري در عرصه بين‌الملل برخوردار بوده و مي‌تواند با دعوت جامعه جهاني به تمكين راي مردم از خشونت و دخالت بيگانگان جلوگيري كند.

عضو جمعيت ايثارگران در پايان خاطرنشان كرد: علت هراس رژيم صهيونيستي از برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران، شكست اين رژيم نامشروع در ضربه‌زدن به جبهه مقاومت و ديپلماسي فعال رهبر جبهه مقاومت يعني جمهوري اسلامي ايران است. 

انتهای پیام/

پ2

برچسب ها: شاکری ، جمعیت ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.