سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ اول شهریور؛

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین المللی علمی پژوهشی طب و ایثار

آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستین کنگره بین المللی علمی پژوهشی طب و ایثار ، نکوداشت شهدا ی دانشگاه های علوم پزشکی کشور اول شهریور ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،دبیر نخستین کنگره طب و ایثار گفت : این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هشتم تا دهم آذر ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود .

دکتر ناصر سرگلزایی بررسی سیره اخلاقی و عملی شهدای دانشجو،جایگاه علم و اندیشه در آثار شهدای دانشجو،بررسی راهکارهای ارتقاء روحیه جهاد و شهادت در دانشگاه ها،بررسی راهکارهای احیای نگاه جهادی به مقوله علم (جهاد علمی)،بررسی سیره و اندیشه شهدای علمی کشور و بیداری اسلامی در جهان اسلام در قالب بررسی روش های الگوبرداری دانشجویان جهان اسلام از شهدای دانشجوی ایرانی ،بررسی راهکارهای تاثیرگذاری دانشجویان ایران در بیداری اسلامی و بررسی نقش جنبش دانشجویی در ایجاد،تداوم و عدم انحراف بیداری اسلامی را از جمله محورهای فرهنگی این کنگره برشمرد.

وی افزود: روانشناسی پزشکی جنگ، بیمارستان های صحرایی، آثار استفاده از سلاح های میکروبی و شیمیایی در جنگ، نقش پزشکان ، امدادگران و پرستاران در جبهه، مراقبت‌های پرستاری وبهداشت جانبازان شیمیایی، نقائص ایمنی شایع در کودکان مناطق جنگی، تازه های درمان ، توان‌بخشی، معاینه‌ی دوره‌ای جانبازان شیمیایی و آشنایی با تجهیزات توانبخشی از جمله محورهای پزشکی این همایش است .

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : علاقمندان شرکت در این کنگره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی http://www.congress.mums.ac.ir/mscمراجعه کنند.

برچسب ها: طب ، کنگره ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.