سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایندگان انگلستان در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا مشخص شدند

جو هارت، دروازه بان تیم فوتبال منچسترسیتی و استوریج، از مهاجمان چلسی، تیم ملی کشورشان را در بازی دوستانه مقابل ایتالیا همراهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، جو هارت و استوریج از لیست بازیکنان روی هاجسون برای دیدار دوستانه تیم های انگلیس و فرانسه خط خوردند.

هارت که از ناراحتی کمتر رنج می برد، دروازه انگلستان را در این دیدار حال خواهد گذاشت. خط خوردگی هارت از این لیست بدین معنی است که دروازه بان برینگهام جک باتلند در دروازه انگلستان قرار خواهد گرفت از طرف دیگر، استوریج نیز از ناحیه پا آسیب دیده است.

وی در دیدار تیمش مقابل منچستر سیتی که به باخت 3 بر 2 چلسی منچستر، مصدوم شد با این حال روی هاجسون سر مربی تیم ملی انگلستان در اقدامی تعجب برانگیز از آوردن جایگزین برای این دو بازیکن خودداری کرده است و این نشان می دهد که دروازه بان تیم امید بریتانیا، باتلند و دروازه بان نورویچ سیتی، جان رودی تنها سنگربان ترکیب تیم وی هستند.

گفتنی است: هیچ کدام از این دو بازیکن تا به حال در تیم ملی بزرگسالان بازی نکرده اند و این می تواند شروعی برای آن ها باشد./مح

برچسب ها: فوتبال ، جوهارت ، چلسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.