سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکيد کرد

نقش تاثيرگذار تشکل‌هاي دانشجويي در تبيين گفتمان رهبري

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات با بيان اينکه دانشجويان به تببين گفتمان رهبري در جامعه کمک مي‌کنند، گفت: گفتمان‌سازی و ترسیم چشم اندازها و مطالبات رهبري، توسط دانشگاهيان روند پیشرفت کشور را شتاب می‌بخشد.

محمد حسين پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبري مبني بر گذر ملت ايران از يک پيچ تاريخي گفت: تشکل‌هاي دانشجويي به عنوان بدنه اصلي دانشگاه و دانشجويان نقش مهمي در تحول و حرکت در  اين پيچ عظيم تاريخي دارند.

وي افزود: اثبات کارآمدی نظام در مسیر پیشرفت اسلامی و برآورده کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب، چیزی نیست که بتوان از راه تبلیغات رسانهای به آن رسید بلکه بايد از طريق تبيين دقيق و عملي کردن آن در اين زمينه گام برداشت.

پرکره با اشاره به اينکه صدور انقلاب اسلامي از تئوري‌هاي امام خميني(ره) بوده و جهان در حال حرکت به سوي يک تحول بنيادين در ساختار سياسي و اقتصادي و اجتماعي است، اظهار داشت: دانشگاه نقش مهمي در تحقق اين امر و تحول بنيادين در ساختار كشور دارد و اين امر بدون فراهم آوردن بستری سالم و مناسب میسر نخواهد بود.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات در پايان خاطرنشان کرد: تشکل‌هاي دانشجويي با بررسي ريشه‌اي، بنيادين، تشکيل اتاق فکر و بدور از شعار، بايد گفتمان رهبري و امام(ره) را تبيين کرده و به مرحله اجرا بگذارد و صرفا تماشاگر اين تحولات مهم در جهان نبوده و براي رسيدن به ايران پر اقتدار تلاش کند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: تشکل ، دانشجویی ، گفتمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.