سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اتحاد،پادزهر تحریم‌ها

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: پادزهر مورد نیاز برای خنثی‌کردن تحریم‌ها چیزی جز اتحاد و یکدلی مسئولان نیست.

یوناتام بت‌کلیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعال در سه قوه باید به میزانی با یکدیگر همکاری و همدلی داشته باشند که تحریم‌های اقتصادی اعمال شده علیه کشورمان از ریشه بی‌اثر شود.

وی ادامه داد: چنانچه همراهی و همفکری مورد انتظار رهبری بین مسئولان شکل بگیرد برای خنثی‌کردن و بی‌اثرسازی تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تدابیر علمی و کارشناسی شده بهتری اتخاذ می‌شود، چه‌بسا نه‌تنها از این رویکرد دشمن، کشورمان آسیب نمی‌بیند بلکه فرصت‌هایی برای سازندگی و پیشرفت نیز فراهم می‌شود.

بت‌کلیا به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: برای اینکه شعار امسال به بهترین شکل در جامعه جایگاه خود را پیدا کرده و برای جوانان تحصیلکرده و متخصص فرصت اشتغال فراهم شود باید در این راستا با همفکری تدابیر لازم اتخاذ شود.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی به نشست‌های اخیر رهبری با گروه‌های مختلف اعم از کارگزاران نظام، دانشجویان، نخبگان و ... اشاره کرد و اظهار داشت: صحبت‌های ایشان بر تقویت روحیه و خودباوری اقشار مختلف جامعه تاثیر مطلوبی دارد، چراکه همیشه با در نظر گرفتن مقتضیات زمان و شرایط کشور اوامر و پیشنهادهای مفیدی مطرح می‌کنند که در زمینه‌های مختلف کارگشا بوده و مفید واقع می‌شود.

وی بر اهمیت خودکفایی و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی بیش از پیش تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه کشورمان به یک قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شود باید از طریق حفظ اتحاد برای محقق‌ساختن منویات و توصیه‌های رهبری در زمینه‌های مختلف به طور روزافزون تلاش کرد./س

برچسب ها: تحریم ، آشوریان ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.