سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

دانشگاه‌ها برای رسیدن به جایگاه علمی در جهان نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستند

دبير سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با اشاره به وظيفه دانشگاه‌ها در تولید علم، گفت: دانشگاه‌ها برای رسیدن به جایگاه علمی در جهان نیازمند برنامه‌ریزی مدون هستند.

حسيني در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه پیشرفت علم، اولین موضوع مطروحه در دانشگاه است، اظهار داشت: در حال‌حاضر رشد علمي كشور قابل توجه است و اين به دلیل تلاش‌هاي بي‌شائبه جوانان ما در دانشگاه‌ها است.

دبير سياسي بسيج دانشگاه شهيد بهشتي در مورد انتظار مردم و رهبري از جامعه دانشگاهي تصريح كرد: وظيفه سنگيني بردوش دانشگاه‌ها است. چرا كه علم در سطح دنيا روز به روز در حال پيشرفت است و دانشگاه‌ها با يك برنامه‌ريزي دقيق بايد خود را با آن سطح برسانند تا نيازها و انتظارات رهبري و مردم شهيد پرور ما براورده شود.

اين فعال دانشجويي با اشاره به نقش تشكل‌ها در پيشرفت علمي كشور خاطر نشان‌كرد: تشكل‌ها بنا به صلاحدید و موقعیتشان در زمينه‌هاي مختلف از جمله سياسي و اقتصادي فعاليت دارند و با توجه به اینکه دانشگاه بستر اصلي رشد علمي كشور در محسوب مي‌شود، فعالان دانشجویی مي‌توانند با ايجاد اتاق فكر علمي و برنامه‌ريزي‌هاي متناسب با الگوي ايراني- اسلامي نقش موثري را در پيشرفت علمي كشور داشته باشند.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: پیشرفت ، علمی ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.