سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شب گذشته هیئت وزیران تصویب شد

تشکیل کارگروه رسیدگى به وضعیت مناطق زلزله شمالغرب کشور

در جلسه شب گذشته هیئت دولت، تشکیل کارگروه رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره کمک رسانی به اهالی مناطق زلزله زده شمال غرب کشور تصویب شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هیئت وزیران عصر دیروز یکشنبه به ریاست محمود احمدی نژاد تشکیل جلسه داد.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه ضمن ابراز همدردی با بازماندگان درگذشتگان حادثه زلزله در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: هیئت دولت قرار است در اولین فرصت در کنار آسیب دیدگان و خسارت دیدگان این حادثه قرار گیرد و از نزدیک از مناطق زلزله زده بازدید به عمل آورد.

بر اساس تصمیم امروز هیئت دولت، مقرر شد؛ کارگروهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با عضویت وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی برای بازدید از مناطق زلزله زده و رسیدگی و تصمیم گیری در خصوص کمک رسانی به اهالی مناطق زلزله زده اقدام و به نیابت از هیئت وزیران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

همچنین در این جلسه هیئت دولت تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی را مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار داد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی(ع) و با اشاره به شب قدر و نزول قرآن در این شب، تصریح کرد: قرآن و حتی تمام کتب اسمانی در ماه رمضان نازل شده اند و معراج پیامبر اسلام(ص) در ماه مبارک رمضان واقع شده که تمامی این اتفاقات، دارای رمز و راز و بطنها و لایه های مختلف هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه حقیقت قرآن به عنوان اساس اسلام در شب قدر و در قالب سوره قدر نازل شده است، گفت: تارکی شب، سری است که با همه اسرار دیگر سنخیت دارد. شب یک ظاهر و یک باطن دارد که ظاهر آن همین نزدیکی است، اما در باطن آن یک روشنایی وجود دارد که بنا به گفته بایزید بسطامی از هر روزی زیباتر است.

"انتهاي پيام"/س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.