سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود؛

تئاتر خياباني "دوكله حرف حساب"

تئاتر خياباني" دوكله حرف حساب" برنامه اي است با محوريت حقوق شهروندي كه به معضلات و مشكلات جامعه مي‌پردازد.

محمد شارقي كارشناس مسئول هنري فرهنگسراي فردوس در گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تئاتر خياباني "دوكله حرف حساب" با هدف پرداختن به چالش‌ها و عدم تفاهمات و نقطه‌نظرهاي متفاوت در زندگي امروز شهروندان از سوي فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌شود.
وي در خصوص توضيح بيشتر اين برنامه افزود: تئاتر خياباني "دو كله حرف حساب" بستري است كه مخاطبان نگاهي دقيق‌تر و متفاوت به انديشه‌ها و رفتارهاي خود داشته باشند و دريافتي منطقي و اصولي از زندگي با وجود كمترين تعارض و آسيب در حقوق هاي تعريف شده اجتماعي و شهري را داشته باشند.
شارقي در خصوص محل‌هاي اجراي برنامه تئاتر خياباني بيان داشت: محل‌هايي كه بيشتر مورد رفت و آمد شهروندان است مثل ايستگاه‌هاي مترو منطقه، بازار ميوه و تره‌بار بوستان‌هاي منطقه، ترمينال‌ها مكان‌هايي است كه اجراها صورت مي‌گيرد.
وي در خصوص موضوعاتي كه به آن‌ها پرداخته مي‌شود، گفت: پرداختن به فرهنگ آپارتمان نشيني، قرار دادن زباله‌ها رأس ساعت مقرر در سطل هاي مكانيزه، رفت و آمد و ايستادن در مترو و ... موضوعاتي است كه در تئاتر خياباني "دوكله حرف حساب" به آنها پرداخته مي‌شود.
شارقي در پايان خاطر نشان كرد: تئاتر خياباني "دو كله حرف حساب" روز جمعه 10 شهريور ساعت 19 در بوستان ميعاد منطقه 5 برگزار مي‌شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.