سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش «چکمه» بعد از بیست سال در سينما تك

هفت فیلم از محمد علی طالبی در بخش مروری بر آثار این کارگردان سینمای ایران از روز چهارشنبه 25 مردادماه تاروز 19 شهریور ماه درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینما تک موزه و در بخش مروری بر آثار محمدعلی طالبی (سینمای کودک)، روز چهارشنبه 25 مردادماه ساعت 30/16 فیلم چکمه محصول سال 1371 به مدت 60 دقیقه به نمایش در می‌آید و در ادامه تا 19 شهریور ماه شش فیلم دیگر از این کارگردان در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.
 
فیلم چکمه داستان دختری به نام سمانه است که با مادرش در یکی از محلات جنوب تهران زندگی می‌کند. او روزها به اجبار به محل کار مادرش به یک تولیدی می‌رود . شیطنت‌های سمانه باعث دلخوری مسوول کارگاه می‌شود و مادر به ناچار او را چند روزی در خانه تنها می‌گذارد و برای مشغول نگه داشتن سمانه یک جفت چکمه‌ی قرمز می‌خرد. در اتوبوس یک لنگه از چکمه سمانه گم می‌شود و مادر سمانه لنگه‌ی دیگر را دور می‌اندازد تا اینکه سمانه پس از جست وجوی زیاد لنگه‌ی دیگر چکمه را پیدا می‌کند و آن را به پسرک هدیه می‌دهد.
 
یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان در خصوص استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 30/16 دقیقه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند./ي2
برچسب ها: چکمه ، طالبی ، موزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.