سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده ساري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران هشدار داد

بروز مشكلات اساسي در بخش کشاورزي در صورت حذف يارانه كود شيميايي چايكاران

نماينده مردم ساري در مجلس حذف يارانه كود شيميايي چايكاران را زمينه‌ساز بروز مشكلات عميق در بخش کشاورزي كشور دانست.

محمد دامادي نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح تبعات عدم پرداخت يارانه كود شيميايي به چايكاران شمال كشور گفت: حذف يارانه كود‌ شيميايي در بخش‌ توليد كشاورزي  کارشناسانه نبوده و در صورت اجراي اين  اقدام از سوي دولت شاهد آثار و نتايج مطلوب نخواهيم بود.

وي در ادامه اظهار داشت: ضروري است مسئولان و کارشناسان اقتصادي دولت با نمايندگان مجلس جلساتي در اين خصوص برگزار کنند تا در راستاي  توسعه بخش كشاورزي گام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي  اساسي را برداشته و با چاي‌کاران بيش از پيش همكاري كنند.

نماينده مردم ساري با بيان اينكه دولت همواره عنوان کرده كه پرداخت يارانه كود‌‌‌‌‌‌ ‌شيميايي مقرون به صرفه نيست، تصريح كرد: با عدم پرداخت يارانه جهت كود‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شيميايي، كشاورزان با مشكلات و معضلات عديده‌‌‌‌اي در اين بخش مواجه خواهند شد و لذا دولت بايد هر چه سريعتر  اين موضوع را مورد پيگيري و رسيدگي  قرار دهد.

عضو كميسيون عمران در پايان خاطرنشان کرد :  مجلس بايد در راستاي حمايت از كشاورزان داخلي بيش از گذشته تلاش كرده و در راستاي بهبود وضع آنان و همچنين حمايت از توليد ملي اقدامات موثري انجام دهد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: مجلس ، یارانه ، کشاورزی ، دامادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.