سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

زیرساخت های استفاده از بازیكن بومی در فوتبال اراك كم رنگ است

عضو هیات رئیسه لیگ فوتبال آزادگان كشور گفت: زیرساخت های استفاده از بازیكن بومی در فوتبال اراك كم رنگ است.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری اراك در زمینه انتخاب كادر فنی، بازیكن و مربی باید از نظرها و برنامه ریزی های كارشناسان فوتبال بیشتر استفاده شود.

وی ادامه داد: نبود سیستم باشگاه داری و حضور كم رنگ تیم داری بخش صنعت در فوتبال استان مركزی و شهرستان اراك موجب شده تا بازیكنان بومی از تجربه و توان لازم برای حضور در مسابقات لیگ های دسته یك و برتر را نداشته باشند.

رئیس هیات فوتبال استان مركزی اضافه كرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری اراك قصد دارند در تیم فوتبال شهرداری از بازیكنان بومی استفاده كنند اما ظرفیت این خواسته و تحقق هدف شورای اسلامی در حال حاضر به صورت كامل وجود ندارد.

غفاری بیان كرد: زمان از دست رفته برای انتخاب بازیكن، كادر فنی و سرمربی برای تیم شهرداری اراك در زمینه موفقیت آن در بازی های مسابقات لیگ آزادگان اثر منفی دارد.

تیم فوتبال شهرداری اراك در مسابقات لیگ دسته یك كشور با تیم های شاهین بوشهر، مس سرچشمه، ماشین سازی تبریز، نساجی، اتكا، نفت مسجد سلیمان، گسترش فولاد و گل گهر سیرجان هم گروه است.

همچنین داماش تهران، پاس همدان، استقلال اهواز، ابومسلم خراسان و آهن بافق از دیگر حریفان تیم شهرداری اراك در گروه الف هستند.

تیم شهرداری اراك 23 شهریور ماه امسال در نخستین هفته از مسابقات جام آزادگان میزبان تیم گل گهر سیرجان است كه این دیدار در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراك برگزار می شود./س

برچسب ها: فوتبال ، اراک ، زیرساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.