سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

70 درصد پرونده های طلاق،مربوط به ازدواج های خیابانی

70درصد پرونده های متشكله طلاق در دادگاهها مربوط به ازدواج های خیابانی و عدم شناخت كافی زوجین از یكدیگر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان یك وكیل پایه یك دادگستری استان زنجان گفت:متاسفانه بسیاری ازجوانان كشور برای تشكیل زندگی آینده خود در فضاهای مجازی و یا در آشنایی های خیابانی فرد مورد علاقه خود را انتخاب می كنند.

غفاری افزود: پس از تشكیل زندگی طی گذشت چند ماه از زندگی مشترك مشكلاتی از قبیل مسائل مالی، اشتغال و یا حتی اعتیاد ایجاد و منجر به از هم پاشیدگی كانون خانواده و در نهایت طلاق می شود.

وی تصریح کرد: موفقیت ازدواج ها در گذشته و استحكام كانون خانواده به دلیل شناخت كافی زوجین، تحقیقات و حساسیت والدین برنوع انتخاب ها بود.

این وكیل پایه یك دادگستری با اشاره به اینكه ازدواج های كنونی بی پایه و اساس و صرفا آشنایی های خیابانی است افزود: متاسفانه حساسیت و نظارت كافی در ازدواج های فعلی وجود ندارد و پس از بروز مشكلاتی به طلاق منتهی می شود.

غفاری با بیان اینكه دوستی های دختر و پسر در دانشگاهها نیز به دلیل عدم شناخت در نهایت ازدواج های ناموفقی را رقم می زند،ادامه داد: كسب مهارت های زندگی و شناخت كافی می تواند پیامدها و آسیب های ناشی از آن را به حداقل كاهش دهد.

وی خاطر نشان كرد: 20 تا 30 درصد پرونده های ارجاعی به دادگاههای طلاق به دلیل معضلات اشتغال و اعتیاد زوجین است كه این موضوع نیز باید از ابعاد مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد./س

برچسب ها: طلاق ، ازدواج ، خیابانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.