سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبيل/

اسلام دین مقابله با حزب شیطان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مکتب اسلام مکتب ستیز و مقابله با حزب شیطان و استکباری است که حیات بشریت را همیشه به خطر انداخته است.



به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام عبدالله فیاضی صبح امروز در همایش مقاومت اسلامی که همزمان با روز مقاومت اسلامی و سالگرد پیروزی حزب‌الله و رژیم صهیونیسم  در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسایلی که در دین ما مطرح شده و قرآن کریم نیز به صراحت در مورد آن مطالبی را بیان کرده است بحث مبارزه با استکبار و شیاطین است چرا که همیشه انسان‌های خودخواه و ستیزه‌جو بوده‌اند که با انبیای الهی و همچنین جامعه و امت اسلامی به مقابله و ستیز پرداختند.

این مسئول بیان داشت: هرچند دین اسلامی دین رافت، مهربانی و صلح و سازش است اما هرگز اجازه نمی‌دهد مستکبران بر مستضعفان غالب بوده و یا برتری بجویند، در حالی که در قرآن کریم آینده جامعه بشری با هدایت و تولیت مستضعفان نام برده شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از موفقیت‌ها و توفیقات نظام اسلامی را بصیرت داشتن در مقابله با ترفندها و توطئه‌های زورگویان عالم و نظام‌های استبدادی توصیف کرد.

فیاضی بیان داشت: از همان روزهای نخست ظهور اسلام و حیات نبی مکرم الهی افرادی همچون ابوجهل و ابوسفیان با اندیشه و مرام اسلامی مقابله کردند و سعی داشتند به هر نحو ممکن جلوی گسترش اسلام ناب محمدی را بگیرند.

وی تصریح کرد: بر همین محوریت امام راحل ما نیز در روزهای نخست پیروزی انقلاب دو مسئله اساسی گرایش به اسلام ناب و اسلام امریکایی را مطرح کردند تا دنیا متوجه شود تفاوت اینها فاحش است و هرگز نباید ادعا کنندگان دروغین اسلام امریکایی و استکباری را در زمره دینداران روزکار به حساب آورد.

این مسئول در ادامه سخنان خود عنصر مقاومت را عنصر بی‌بدیل در مقابله با شیاطین و حزب استکباری و استبدادی توصیف کرد.

فیاضی اظهار داشت: تنها راه مقابله با دشمنان و استکبار جهانی در مواجه با مکتب اسلام توسل جستن به دو عنصر بصیرت و مقاومت است که دین اسلام طراحی مناسبی را در این زمینه انجام داده است.

این مسئول اندیشه اسلام ناب را اندیشه دفاع از مظلوم و حق و حقوق پایمال شده آنها عنوان کرد و گفت: امام راحل که تربیت یافته مکتب رسول‌الله است با تمام توان خود و ضمن دشمن‌شناسی جلوی استکبار ایستاد و اجازه نداد منافع این کشور بیشتر از هر زمان دیگر در دست یاغیان باشد./ج1
برچسب ها: اردبیل ، دین ، ستیزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.