سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

روز قدس روز اسلام است

نماينده ولي فقيه در استان مركزي و استاندار مرکزی در پيامي به مناسبت روز قدس گفتند: "قدس" و "آزادي مسجد الاقصي" به عنوان اولين مسأله جهان اسلام و ملل آزاده دنيا و راهبردي استراتژيك براي وحدت دنياي اسلام و مقابله با نظام سلطه و استكبار جهاني است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آيت اله دري نجف آبادي و علي اكبر شعباني فرد در اين پيام افزودند: راهبردي كه سي و سه سال قبل پايه هاي رفيع آن را معمار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) به صورت رسمي بينان نهاده و به عنوان ميراثي جهاني و گران سنگ براي حفظ اتحاد مسلمين به جاي مانده و با رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شالوده آن به قوام آمده و به راهكاري عملي براي مبارزه با ظلم و تجاوز مبدل گرديده است.

ايشان گفتند: آري! امروز ديگر نه تنها قدس يك مسئله سرنوشت ساز اسلامي و عربي است بلكه مسئله اي جهاني، بين المللي و حقوق بشري است، حقوقي كه بيش از شصت سال است رژيم جعلي و منحوس صهيونيزم غارت و زير جكمه هاي جنايتكاران از بين رفته است.

امام جمعه اراك و استاندار خاطرنشان ساختند: اينك در حالي به استقبال روز جهاني قدس مي شتابيم كه با پيروزي قابل توجه ملتهاي مسلمان و نهضت بيداري اسلامي در اقصي نقاط جهان، فلسطينيان قهرمان و مظلوم همچنان در حلقه ي محاصره اشغالگران صهيونيست و اسير توطئه هاي شوم و نقشه هاي پليد جنايتكاران قرار دارند.

اينجانبان ضمن اعلام محكوميت و انزجار از حملات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس و كشتار مسلمانان بي دفاع فلسطين،‌ از عموم ملت مؤمن و روزه دار ايران اسلامي بالاخص مردم شريف و مبارز استان مركزي دعوت مي نماييم تا با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس، همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطين بار ديگر صداي عدالت طلبي و حقيقت جويي را سرداده و با آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي)، كه همان آزادي قدس شريف و فبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق نمايند.

ايشان در پايان گفتند: خداوند قدمهاي ما را در راه حق ثابت و استوار بدارد و بر عزت و اقتدار مسلمانان در سراسر جهان بيفزايد و قلب نوراني امام عصر ارواحنا فداه را از همه ما خشنود فرمايد. انشاء الله/س

برچسب ها: قدس ، اسلام ، مسجد الاقصی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.