سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات اعتراضي مخالفان جنگ عليه ايران مقابل اقامتگاه وزير جنگ رژيم صهيونيستي + تصاوير

ده‌ها نفر از مخالفان جنگ با ايران روز گذشته در مقابل اقامتگاه وزير جنگ رژيم صهيونيستي در تل آويو دست به تظاهرات اعتراض آميز زدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه يديعوت آحارونوت، تظاهرکنندگان با حمل پلاکاردهايي به نشانه مخالفت با حمله هوايي عليه ايران شعارهاي " نه جنگ مي‌خواهيم و نه حمله" سر مي‌دادند.

در بين تظاهرکنندگان تعدادي از سياستمداران جناح چپ و فعالان سياسي مخالف کابينه رژيم صهيونيستي نيز ديده مي‌شدند.

پليس ضد شورش سرزمين‌هاي اشغالي يکي از تظاهرکنندگان را که تصويري از ايهود بارک با  لباس نازي‌هاي آلمان حمل مي‌کرد دستگير كرد.

يکي از سازمان دهندگان اين تظاهرات گفت تمامي روزنامه‌هاي اسرائيلي اين روزها درباره احتمال حمله نظامي اسرائيل عليه ايران مي‌نويسند. وي گفت تصميم جنگ عليه ايران بر خلاف عقيده و تمايل مردم اسرائيل است و اين يک جنگ احمقانه خواهد بود که آينده آن را نمي‌توان پيش بيني کرد.


"تامار زندبرگ" يکي از اعضاي شوراي شهر تل آويو که در تظاهرات روز گذشته شرکت کرده بود مي‌گويد حضور تظاهرکنندگان در مقابل منزل وزير دفاع يعني جرياني که رسانه‌هاي اسرائيل دنبال مي‌کنند بر خلاف جرياني است که شهروندان اسرائيل مي‌خواهند.

وي گفت اگر جنگي عليه ايران آغاز شود معلوم نيست آيا قابل مهار و پايان پذير خواهد بود يا خير و يا اينکه چه تلفاتي خواهد داشت.

"شاشار کوتاني" يکي ديگر از تظاهرکنندگان مي‌گويد مهم نيست که تهديدات کابينه اسرائيل براي حمله به ايران جدي باشد يا خير. مهم اين است که اين تهديدات هم اکنون وجود دارد و مي‌تواند تهديدي براي همه ما باشد.





























تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.