سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه جديد دستگاه‌هاي اطلاعاتي غرب براي جذب جاسوس در ايران از طريق رويترز + سند

جذب و استخدام خبرنگاران ایرانی پس از آن صورت می پذیرد که پروژه چشم روباه بنگاه شایعه پراکن بی بی سی فارسی با اشراف گسترده دستگاه امنیتی و اطلاعاتی در ایران به شکست انجامید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران آقای (الف-الف) از فعالین ضد انقلاب و مشاور اطلاعاتی صهیونیستها، چندی است که در حال جذب عوامل جاسوسی در ایران تحت عنوان استخدام خبرنگار برای سرویس های خبری تحت سیاست دستگاههای اطلاعاتی غربی است.

در جدیدترین این تحرکات وی با اعلام اینکه بنیاد تامسون رویترز برای تقویت مهارت های روزنامه نگاران دانشجو می پذیرد اما شرط حضور در این دوره را تعهد ادامه فعالیت روزنامه نگاری در کشور خود و آمادگی همکاری تحت شرایط خاص مطرح شده رویترز بر می شمرد!

نکته قابل توجه آن که طبق روال همیشگی این گونه همکاری های تحت پوشش خبرنگار، کلیه هزینه های سفر و اقامت ایرانیانی که برای این موضوع استخدام می شوند را این رسانه انگلیسی بر عهده گرفته است.

این جذب و استخدام خبرنگاران ایرانی پس از آن صورت می پذیرد که پروژه چشم روباه بنگاه شایعه پراکن بی بی سی فارسی با اشراف گسترده دستگاه امنیتی و اطلاعاتی در ایران به شکست انجامید.

رویترز در ماههای اخیر عملا نقش خود را به عنوان يك رسانه از دست داده و صرفا به عمله سياسيون غربي در موثر نشان دادن تبليغات تحريم‌هاي ضد ايراني تبديل شده است.



برچسب ها: رویترز ، جاسوس ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.