سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

جمع‌آوري کمک‌هاي مردم بم براي زلزله‌زدگان آذربايجان‌شرقي، پيگيري لحظه به لحظه رئيس جمهور از وضعيت مناطق زلزله‌زده آذربايجان، ارائه گزارش انتخاباتي مجمع نمايندگان ادوار به خاتمي و بازداشت يکي از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خميني(ره) از مهمترين عناوين خبري روز يكشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه)‌به اين شرح است:


پرونده‌ اس 300 از مجاري حقوقي پيگيري مي‌شود/ دريافت غرامت از روسيه خدشه‌‌اي به روابط دو كشور وارد نمي‌كند

سخنگوي كميسيون امنيت‌ملي مجلس با بيان اينكه موضوع دريافت غرامت از روسيه يك مسئله حقوقي بوده و از مجاري حقوقي پيگيري مي‌شود، گفت:‌ روابط جمهوري‌ اسلامي‌ ايران با روسيه عميق‌تر و گسترده‌تر از آن است كه با چنين بحث‌هايي خدشه‌دار شود.

 

نقض حقوق‌بشر درباره شهرزاد ميرقلي‌خان از مجامع بين‌المللي پيگيري مي‌شود

رئيس كميسيون امنيت‌ملي مجلس‌شوراي‌اسلامي‌ گفت: دستگيري شهرزاد مير قلي‌خان به بهانه جرمي كه مرتكب شده خلاف قانون است و اين نقض حقوق‌بشر بايد از مجامع بين‌المللي پيگيري شود.

 

 جمع‌آوري کمک‌هاي مردم بم براي زلزله‌زدگان آذربايجان‌شرقي

نماينده مردم بم در مجلس از جمع آوري کمک‌هاي مردم اين شهرستان براي کمک به زلزله‌زدگان آذربايجان‌شرقي خبر داد.

 

پيگيري لحظه به لحظه رئيس جمهور از وضعيت مناطق زلزله‌زده آذربايجان

وزير كشور از پيگيري لحظه به لحظه رئيس جمهور از وضعيت مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: رئيس قوه مجريه بر عملي‌شدن اقدامات لازم براي امدادرساني و بازسازي مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي دارند.

 

 ويراني‌هاي زلزله به صورت مستحكم و مقاوم بازسازي مي‌شود

وزير كشور از مرحله جديد اسكان موقت و تامين آذوقه آسيب‌ديدگان زلزله خبر داد و گفت: ويراني‌هاي اين زلزله به صورت مستحكم و مقاوم بازسازي مي‌شود.

 

تشکیل کارگروه مشترک ارزی دولت و مجلس/ ادامه تخصیص ارز 1226 تومانی برای اقلام اساسی

سخنگوی اقتصادی دولت از تشکیل کارگروه مشترک دولت و مجلس برای ساماندهی بازار ارز خبر داد.

 

ارائه گزارش انتخاباتي مجمع نمايندگان ادوار به خاتمي/کواکبيان به جريان اصلاحات پشت کرد

نائب رئيس مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: تاكنون هيچ حمايتي از سوي اين مجمع براي كانديدا شدن خاتمي در انتخابات رياست جمهوري صورت نگرفته است و ديدار اخير مجمع با خاتمي براي ارائه گزارش تهيه شده پيرامون كليات انتخابات بوده است.

 

تدوين برنامه‌هاي مقدماتي انتخابات در حزب موتلفه اسلامي

دبير کل موتلفه اسلامي از انجام اقدامات مقدماتي تدوين برنامه در حزب موتلفه خبر داد و گفت: رايزني‌ها در موتلفه اسلامي پيرامون تدوين برنامه آغاز شده است و به صورت طبيعي اين مسئله به زمان نياز دارد.

 

جبهه پايداري در انتظار تصويب نهايي اساسنامه/دعوت پايداري‌ها از برخي افراد و انديشمندان براي انتخابات

عضو جبهه پايداري انقلاب گفت: همانگونه كه در مجلس نهم به برخي افراد و انديشمندان نامه نوشتيم كه كانديداي انتخابات مجلس شو‌‌ند، براي انتخابات سال آتي نيز بر همين اساس اقدام خواهيم کرد.

 

اصلاح‌طلبان درباره هاشمي دچار اشتباه شدند/از هاشمي تجليل نمي‌کنم و انتقاد هم به وي دارم

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: اصلاح‌طلبان حرف‌هايي را که به مذاقشان خوش بيايد مي‌پسندند، اما هنگامي که بر خلاف نظر آنان تصميم گرفته مي‌شود، يکديگر را تخريب مي‌کنند و در مورد هاشمي‌رفسنجاني هم دچار همين اشتباه شدند.

 

مسلمانان در بيداري اسلامي بهاي مقابله با استکبار را مي‌پردازند

دبير تشکيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران گفت: کشورهاي مسلماني همچون فلسطين، سوريه، لبنان، ايران با اعمال سياست‌هاي جنگ‌طلبانه غرب عليه اسلام در حال پرداخت بهاي مقابله با استکبار جهاني براي بسط و گسترش بيداري اسلامي هستند.

 

از مجلس براي احضار وزير علوم حمايت مي‌کنيم

مسئول واحد سياسي دانشگاه شهيد رجايي گفت:‌ تشکل‌هاي دانشجويي، مخالف اين حرکت سريع وزارت علوم در قبال تفکيک جنسيتي هستند چرا که اين کار بايد پروسه زماني لازم خود را طي کند تا به مرحله اجرا در آيد، لذا ما از مجلس براي احضار وزير علوم در کميسيون آموزش حمايت مي‌کنيم.

 

بازداشت يکي از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خميني(ره)

در آستانه برگزاري اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در تهران يکي از عناصر مرموز و پشت صحنه فتنه در فرودگاه امام خميني(ره) بازداشت شد.

 

حضور يگان‌هاي نيروي زميني ارتش براي کمک به زلزله‌زدگان

يگان‌هاي نيروي زميني ارتش براي کمک به زلزله‌زدگان شرق کشور، راهي مناطق حادثه ديده شدند.

 

با اعتقاد كامل و اعتماد به نفس بالا تا آخر ايستاده‌ايم

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: دشمن علي‌رغم همه فشارهايي كه در زمينه جنگ نرم مي‌آورد هرگز نخواهد توانست ما را از ارزش‌هاي دين و انقلابمان جدا كند.


امر به معروف و نهي از منكر نيازمند فرهنگ‌سازي است

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: رعايت نكردن فريضه امر به معروف و نهي از منكر باعث بروز مشكلات روحي و جسمي مي‌شود كه در اين زمينه نيازمند فرهنگ‌سازي از سوي صدا و سيما و سازمان تبليغات اسلامي هستيم.

 

سازمان همکاری اسلامی در جهت منافع ملت‌هاي اسلامی حرکت کند

نماینده جنبش حماس در ایران گفت: از سازمان همکاری اسلامی مي‌خواهيم تا در جهت منافع ملت‌هاي اسلامی حرکت کند.

 

هاآرتص پشت پرده طراحی باراک-نتانیاهو را لو داد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص، از طراحی پنهان نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم برای کشاندن اجباری امریکا به درگیری نظامی با ایران خبر داد.

 

ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله در شمال غرب کشور

رئيس قوه قضاييه با صدور پيامي به مناسبت حادثه زلزله اخير در شمال غرب کشور که منجر به جان‌باختن و مصدوميت تعدادي از هموطنان در استان آذربايجان شرقي شد، ضمن اعلام همدردي با مصيبت‌ديدگان خواستار تسريع در امداد رساني آسيب‌ديدگان شد.

 

حفظ امنیت مدیران هلال‌ احمر ایرانی در لیبی بر عهده مقامات این کشور است

يك‌حقوقدان گفت: حفظ جان و امنیت مدیران هلال احمر کشور که به کشور لیبی سفر کرده بودند بر عهده مقامات این کشور است و آزادی این افراد را می‌توان از طریق صلیب سرخ جهانی پیگیری کرد.

 

افزايش جرايم مطبوعاتي و سلب اعتماد عمومي

عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس گفت: افزايش جرايم مطبوعاتي اعتماد عمومي را در جامعه كاهش مي‌دهد و مردم نسبت به دنبال كردن اخبار جرايد رغبتي نخواهند داشت.

 

بررسی وضعیت جوانان در کمیته بانوان و جوانان دبیرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام

وضعیت جوانان در حوزه­های شش­گانه سلامت، اشتغال، ازدواج، مواد مخدر و روان­گردان، مسکن و نظام وظیفه در کمیته بانوان و جوانان دبیرخانه مجمع تشيص مصلحت نظام مورد بررسی قرار گرفت.

انتهاي پيام/س2

 

برچسب ها: خاتمی ، فتنه ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.