سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبض بزرگترین مرکز توزیع کالای جهان در دست مسلمانان

بزرگ ترین بازار عمده فروشی در جهان به خاطر حضور مسلمانان 20 کشور دنیا به رشد اقتصادی سریعی دست پیدا کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، ایوو یکی از شهرهای مهم تجاری چین محسوب می شود که بر اساس آمارها، حدود یک میلیون نفر از جمعیت این شهر تاجرانی هستند که از مکان های دیگر برای فعالیت های اقتصادی به این منطقه آمده اند. این شهر بزرگترین مرکز توزیع کالا در چین و جهان است که خریداران خارجی بیشماری را بسوی خود جلب کرده است و از لحاظ تجاری و بازرگانی شهرت جهانی یافته است.

صنعت نمایشگاه تجاری در ایوو در حال رشد است و به یگ برند طلایی در صنعت توریسم داخلی چین تبدیل شده است به طوری که از سوی سازمان ملل به عنوان بزرگ ترین بازار عمده فروشی در جهان شناخته و معرفی شده است.


اما آنچه از نگاه رسانه ها و مردم مسلمان دنیا مغفول مانده، این است که این شهر مهم تجاری در جهان، به خاطر حضور مسلمانان 20 کشور دنیا به چنین رشد اقتصادی سریعی دست پیدا کرده است.

همچنین بخش قابل توجهی از مردم این شهر مسلمان هستند و "ایوو" قطبی اقتصادی مهمی برای مسلمانان شرق چین محسوب می شود. به گونه ای که در کنار دهها هزار نفر از مردم مسلمان چین، این شهر محل اقامت 35000 مسلمان از اقصی نقاط دنیا است که به خاطر دقت و تعهد خود در کار، رشد اقتصادی این شهر را سرعت بخشیده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.