سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بيانيه تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد اسلامي تاکيد شد

براي اعزام نيروي انساني و تجهيزات به مناطق حادثه ديده آماده‌ايم

دانشجويان تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد اسلامي با صدور بيانيه اي آمادگي خود را به منظور اعزام نيروي انساني و تجهيزات و امکانات لازم امدادي به مناطق حادثه ديده به منظور امداد رساني به مجروحان و حادثه ديدگان اعلام کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد اسلامي در بيانيه‌اي عنوان کرد: يک بار ديگر زلزله‌اي ما را داغدار از دست دادن عزيزانمان کرد. اين بار شنيدن خبر زلزله ناگوار در آذربايجان دل‌هاي دانشجويان در دانشگاه آزاد اسلامي را به درد آورد. هر چند اين فاجعه بزرگ، داغي بزرگ بر دل ما گذاشت، اما آذربايجان پر افتخار در طول تاريخ نشان داده همواره مصائب و ناگواري‌هاي روزگار را با همت زنان و مردان رشيدش پشت سر گذاشته و اين بار نيز با وجود داغي بزرگ بر پيکرش وجهه همت خود را در آباداني آذربايجان پرافتخار و سرافراز قرار خواهد داد.

ما دانشجويان تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد اسلامي با تسليت اين فاجعه ناگور به بازماندگان و آرزوي سلامتي و تندرستي براي مجروحان و سانحه ديدگان اين زلزله‌، آمادگي خود را به منظور اعزام نيروي انساني و تجهيزات و امکانات لازم امدادي به مناطق حادثه ديده به منظور امداد رساني به مجروحان و حادثه ديدگان اعلام مي‌دارد.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: زلزله ، نیرو ، انسانی ، کمک ، امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.