سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

كودك كرمانشاهی برنده دیپلم افتخار شد

مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه از كسب دیپلم افتخار مسابقه نقاشی 'لیدیسه چك' در سال 2012 میلادی توسط كودك عضو كانون پرورش فكری كرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'رضا موزونی'گفت: 'كوثر كرمی' عضو 9 ساله كانون پرورش فكری كرمانشاه، از میان بیش از 26 هزار اثر ارسالی از 67 كشور جهان، این جایزه را از آن خود كرد.

وی افزود: چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در كشور چك امسال با موضوع‌های تئاتر، نمایش عروسكی و داستان جن و پری برگزار شد و در آن 26هزار و 64 اثر نقاشی از 67 كشور جهان شركت داده شده بود.

موزونی با اشاره به اینکه كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان نیز آثار 507 كودك و نوجوان ایرانی را به این رقابت ارسال كرده بود گفت: از این تعداد 11 اثر شایسته دریافت دیپلم افتخار شدند.

موزونی گفت: چهلمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبای لیدیسه در كشور چك، یك نشان افتخار و 10 دیپلم افتخار خود را در دو رشته نقاشی و عكاسی به كودكان و نوجوانان ایرانی اهدا كرد.

وی افزود: نتایج این مسابقه در حالی اعلام شده است كه همزمان از روز 10 مرداد ماه جاری نمایشگاهی از آثار برگزیده نیز با حضور سفرا و مقام های فرهنگی و سیاسی جمهوری چك در نگارخانه‌ی لیدیسه در این كشور آغاز به كار كرد.

اكنون كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان كرمانشاه با 31 مركز ثابت ، یك مركز سیار و یك مركز پستی بیش از 34 هزار كودك و نوجوان را تحت پوشش دارد./س


برچسب ها: کودک ، کرمانشاهی ، چک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.