سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

شناسه كسب و كار به واحدهای صنعتی و معدنی اعطا می شود

مسوول روابط عمومی سازمان صنعت و معدن استان سمنان گفت: با هدف یكپارچه سازی اطلاعات و تسهیل ارائه خدمات از طریق جریانهای اطلاعاتی، شناسه یكتای كسب و كار براساس اطلاعات ثبت شده به واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی تخصیص می یابد.

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ حسین عربی' افزود: این شناسه به واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و از طریق سامانه های بروز رسانی اطلاعات معادن، بروز رسانی اطلاعات صنایع، شناسایی امكانات بلااستفاده و راكد قابل واگذاری بنگاههای تولیدی شامل زمین، سوله و ماشین آلات، بروز رسانی اطلاعات طرح های نیمه تمام صنعتی تخصیص می یابد.

وی گفت: تمام دارندگان مجوزهای تاسیس باید تا سی و یكم مرداد ماه نسبت به بروز رسانی اطلاعات طرح های خود و دریافت شناسه اقدام نمایند در غیر این صورت جواز تاسیس آنها ابطال شده و تمدید نمی شود.

عربی افزود: صاحبان جوازهای ابطال شده برای ادامه كار باید با شرایط جدید نسبت به دریافت جواز تاسیس خود اقدام نمایند.

وی گفت: كلیه واحدهای صنعتی اعم فعال و طرح نیمه تمام كه قبلا در طرح بروز رسانی اطلاعات شركت كرده و كد رهگیری دریافت كرده اند نیاز به مراجعه مجدد ندارند و شناسه آنها همان كد رهگیری صادر شده است.

عربی سایر واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و معدنی باید با مراجعه به سامانه نسبت به بروز رسانی اطلاعات خود و دریافت شناسه كسب و كار اقدام نمایند و با توجه به پیاده سازی فرآیندهای ارائه خدمات به صورت الكترونیكی، ارائه هرگونه خدمات از سوی وزارتخانه به بنگاه ها از قبیل معرفی برای دریافت خدمات، تسهیلات، معافیت های گمركی و ... منوط به دریافت شناسه كسب و كار از سامانه مذكور است.

مسوول روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت افزود: واحدهای صنعتی و معدنی می توانند با مراجعه به سایت www.behinyab.ir بخش بنگاهها، شناسه كسب و كار و استعلام نسبت به دریافت شناسه كسب و كار خود اقدام كنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.