سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

بیش از یك هزار مورد نظارت بر تاسیسات گردشگری استان سمنان انجام شد

مدیركل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از انجام بیش از یك هزار مورد نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری این استان از ابتدای سالجاری تاكنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'حمید یزدانی' با اشاره به انجام یك هزار و 197

مورد نظارت اظهار داشت: از این تعداد 301 مورد نظارت بر مراكز اقامتی اعم از هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان و مهمانسراهای استان انجام شد.

وی با بیان اینكه این نظارتها منجر به صدور چهار فقره اخطار و 13 مورد تذكر شد، افزود: چهار مركز اقامتی نیز در این مدت مورد تشویق قرار گرفتند.

وی از انجام 430 مورد نظارت بر واحدهای بین راهی خبر داد و گفت: براساس بازدیدهای انجام شده از این واحدها، 22 فقره اخطار و 200 مورد تذكر به این واحدها ارائه شد و پنج واحد نیز پلمپ شدند.

یزدانی با اشاره به تشویق هفت واحد بین راهی استان سمنان، اظهار داشت: در این مدت 315 مورد نظارت بر زائرسراها، اماكن استیجاری و كمپینگ های این استان انجام شد.

وی گفت: بر اساس 151 مورد نظارت و بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی استان، تاكنون دو مورد اخطار، شش مورد تذكر و یك مورد تشویق به این دفاتر ارائه شده است.

مدیر كل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: این نظارت ها با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران و گردشگران انجام می شود و در طول سال تداوم دارد.

در حال حاضر در استان سمنان 19 مركز اقامتی، 46 رستوران بین راهی، 37پانسیون و 20 دفتر خدمات مسافرتی فعال است./س
برچسب ها: نظارت ، بازرسی ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.